Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Milioane de telespectatori s-au bucurat la Pro TV de cel mai bun fotbal european

Între 10 iunie și 10 iulie, milioane de telespectatori s-au putut bucura de cel mai bun fotbal, de cele mai spectaculoase și importante meciuri de la UEFA EURO 2016TM transmise în direct de Pro TV!

Meciurile de 10 au stârnit emoții și au unit suporterii, care s-au putut bucura timp de o lună de cel mai bun fotbal!


Cele 23 de meciuri difuzate de Pro TV au stabilit un leadership de 100% pe toate categoriile de public, media de audiență fiind de peste 2.2 milioane de telespectatori. Audiența medie înregistrată de Pro TV la nivelul publicului comercial a fost de 15.3 puncte de rating și o cotă de piață de 45.4%, în timp ce postul de televiziune situat pe locul 2 a înregistrat valori de aproape 6 ori mai mici: 2.6 puncte de rating și 7.7% cotă de piață.

Meciurile UEFA EURO 2016TM, transmise LIVE de Pro TV, au înregistrat cea mai mare cotă de piață a unui Campionat European transmis în România în ultimii 16 ani, dar și cele mai mari cifre ale unui turneu final (Campionat European și Campionat Mondial) din ultimii 12 ani.

„Pro TV a fost și de această dată prima alegere a telespectatorilor pentru cel mai important eveniment fotbalistic al anului. Ne bucurăm că am reușit să ne ținem promisiunea de a oferi telespectatorilor cele mai bune programe și cele mai importante evenimente. Vreau să mulțumesc echipei de profesioniști din spatele ecranelor, fără de care misiunea UEFA EURO 2016TM nu ar fi fost posibilă și telespectatorilor care au trăit alături de noi emoția Campionatului European de Fotbal. Cu siguranță, vom continua să oferim publicului noi producții surprinzătoare și programe de calitate.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Top 5 meciuri pe segmentul publicului comercial:

Meci

Data

Pct. de rating

Cotă de piață

Franța – România

10 iunie

29.2

71.0

România – Albania

19 iunie

25.4

63.2

România – Elveția

15 iunie

22.7

67.3

Franța – Portugalia

10 iulie

22.3

61.5

Germania – Franța

7 iulie

20.2

56.5

 

Primul meci al UEFA EURO 2016TM, cel dintre Franța și România, transmis în direct de Pro TV, a stabilit noi recorduri de audiență pentru piața TV din România, înregistrând cel mai mare share al unui program din prime time, la nivelul publicului comercial, din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.

Meciul inaugural a fost urmărit de peste 4.5 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare. În minutul de maximă audiență, peste 5.1 milioane de telespectatori urmăreau meciul de start al Campionatului European de Fotbal. Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 29.2 puncte de rating și o cotă de piață de 71%, următorul post clasat înregistrând 2.7 puncte de rating și 6.7% cotă de piață.

Sâmbătă, 16 iulie, de la 21:45, Pro TV transmite LIVE Supercupa României dintre Astra – CFR Cluj!

Foto Agerpres.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.