Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mihai Trandafir, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Trandafir

Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, a fost selectat pentru a reprezenta Romania in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, editia 2017.

“Pe lista celor trei propuneri pe care le-am facut in toamna trecuta s-au mai regasit Dana Bulat si Sebastian Olar, ambii cu distinctii in media creativa. Mihai Trandafir este decanul performantelor in domeniu, insa. Expertiza lui e relevanta in procesul de selectie a lucrarilor finaliste”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.

Mihai Trandafir
Mihai Trandafir are o experienta de peste 18 ani in media si un palmares impresionant: echipa pe care o conduce a fost numita in 2016 Agentia anului la Media Global in 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz si un Grand Prix pentru cea mai buna campanie in 2016. UM Romania a fost castigatoarea competitiei “Media Plan of the Year” initiata de AdAge, si a devenit astfel, parte din The Internationalist hall-of-fame in 2016. In 2015, UM a fost agentia de media a anului la Eurobest. De-a lungul anilor, la Cannes, a castigat argint si bronz.

Mihai are o relevanta impliacare si in organizatiile industriei, fiind vicepresedinte al ARMA (2003 – 2011), membru in Boardurile BRAT (din 2007) si IAA (din 2013). In calitate de jurat pentru lista scurta a campaniilor de media, el a evaluat pe parcursul lunii mai cateva sute de lucrari din toata lumea, inscrise la prestigioasa competitie.

Despre UM, divizie a IPG Mediabrands:

UM Romania, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenții de media din România din punct de vedere al cifrei de afaceri și oferă un spectru complet de servicii media, cu soluții strategice și creative, personalizate și complexe, ce i-au adus cea mai mare recunoaștere a unei agenții românești la Cannes și Effie. În România, clienții agenției acoperă cele mai importante categorii de advertiseri. Printre aceștia se numără: Coca-Cola, KFC, Pizza Hut, Kandia Dulce, Intersnack, Kaufland, Dedeman, Caroli, Secom, Alpha Bank.

Despre Teodora Migdalovici, ambassador Cannes Lions in Romania

Teodora a fost in ultimii 13 ani unul dintre sustinatorii dedicati ai creativitatii din Europa de Est si a jucat un rol important in motivarea, formarea și remodelarea industriei. De-a lungul carierei a luat premiul pentru Diplomatie Privata, organizatorii Cannes Lions i-a oferit distinctia „Most Passionate Cannes Lions Ambassador” – silver, iar Foreign Policy i-a acordat Premiul categoriei Media pentru “Oameni și idei care schimba România în bine”. Azi tine traininguri de gandire creativa peste tot in lume si ramane o ferventa promotoare a creativitatii locale, prin platforma de diplomatie privata Love and Lobby.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.