Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mihai Marcu, MedLife: „2015, un nou an de expansiune MedLife.

Deschidem minim sase unitati noi, dintre care trei linii de business complet noi – stomatologie, cardiologie interventionala si neurochirurgie”

MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță rezultatele financiare aferente anului 2014, raportând o cifră de afaceri agregată de 80 milioane de euro și un profit operațional (EBITDA) de 13 milioane de euro, în creștere cu 25% față de 2013.

Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele obținute sunt în linie cu estimările inițiale și semnificativ peste ritmul de creștere al pieței, care s-a limitat la un avans de 7-8% anul trecut.

„În 2014 am continuat să ne consolidăm poziția de lider la nivel național. Ne-am extins în Iași, Constanța, Galați, Târgu Mureș și Covasna, iar de curând și în Craiova, Slatina și Râmnicu Vâlcea. Am crescut peste ritmul pieței, în condițiile în care românii au fost mai atenți în ceea ce privește cheltuielile pentru sănătate, iar fondurile alocate de CNAS s-au diminuat. Am crescut numărul de intervenții chirurgicale și de nașteri, astfel încât la finalul anului trecut am ajuns la 45 de mii de operații și cca. 16.500 de nașteri, am crescut numărul de abonați până la 330.000, având cel mai mare număr de abonați din România, și nu în ultimul rând am crescut numărul de clienți plătitori (fee for service) până la 4,3 milioane de clienți unici, ceea ce înseamnă că 1 din 4 români ne-a fost client”, a declarat Mihai Marcu, Președinte CA MedLife.

Pentru anul curent, MedLife țintește o creștere organică de 16% până la valoarea de 93 milioane euro, și de peste 25%, respectiv până la valoarea de 100 milioane euro, aceasta din urmă fiind condiționată de derulararea unor noi achiziții pe care compania le are în plan. De asemenea, reprezentanții MedLife estimează o creștere accelerată a profitului operațional, până la 17 milioane euro, respectiv un avans de 31% față de 2014.

În ceea ce privește planurile de dezvoltare aferente anului curent, reprezentanții MedLife au în plan trei direcții strategice: o nouă serie de proiecte de tip green field, achiziții și noi linii de business.

„2015 este un nou an de expansiune MedLife. În primul semestru, mai exact, in lunile aprilie – mai, vom finaliza, aproape simultan, 5 proiecte de amploare în București: un spital multidisciplinar în Titan, o nouă hyperclinică în Berceni, un centru de neurochirurgie în Ferdinand, o clinică de stomatologie în Unirii, și un centru de cardiologie și radiologie intervențională în Grivița, aceastea din urmă reprezentând trei linii de business complet noi. În plus, avem în plan extinderea laboratorului din Grivița care va avea instalată prima și cea mai avansată linie de automatizare a probelor medicale din Regiunea Balcanică, cu echipamente Abbot. În a doua jumătate a anului vrem să finalizăm alte două proiecte de amploare, derulate la nivel regional, respectiv extinderea Hyperclinicii MedLife din Timișoara și inaugurarea unei noi clinici de mari dimensiuni în Cluj. Adițional acestor proiecte, suntem în discuții cu 3-4 operatori medicali în vederea derulării unor noi achiziții pe plan local, valoarea minimă a cifrei de afaceri per companie fiind de 7-10 milioane euro. Avem convingerea că toate aceste proiecte ne vor consolida și mai mult poziția de lider și ne vor aduce mai aproape de obiectivul nostru, acela de a atinge cinci milioane de clienți unici până la finalul anului”, a mai spus Mihai Marcu.

„Planurile de extindere și dezvoltare sunt susținute și de o strategie medicală clar definită. Intenția asumată este de a dezvolta unități medicale și centre medicale de excelență, astfel încât pacienții să se poată trata în Sistemul MedLife indiferent de specialitate, patologie sau complexitatea cazului”, a declarat Nicolae Marcu, Director General MedLife.

Linii noi de business

AngioLife este un nou centru de excelență din cadrul Sistemului MedLife specializat în cardiologie și radiologie intervențională și se adresează patologiei cardiovasculare complexe. Noul centru va include o secție de cardiologie, un laborator de angiografie și un post operator de trei paturi. Unitatea va fi asistată de două linii de gardă. Aceasta urmează să devină operațională în următoarele 15 – 30 de zile.

NeuroLife, centrul de excelență în chirurgia spinală și cerebrală este situat în zona Ferdinand, în cadrul Spitalului de Ortopedie MedLife și se adresează patologiei neurochirurgicale complexe. Este condus de doi medici de renume mondial și are în dotare un microscop de ultimă generație și neuronavigație.

StomaLife este primul unit integrat MedLife cu profilul de medicină dentară. Unitatea pune la dispoziție pacienților, în același loc, 4 cabinete stomatologice (profilaxie, ortodonție, paradontologie, endodonție, implantologie) o divizie de radiologie panoramică, și o alta de estetică dentară și DSD (Digital Smile Design). „Digital Smile Design integrează fotografii și amprente dentare, rezultatul vizat fiind estetica zâmbetului în funcție de fizionomia persoanei. Ca ultim act integrator, pacienților le este disponibilă intervenția chirurgicală BMF în blocul operator din cadrul spitalului Life Memorial pentru adulți sau în Spitalul de Pediatrie pentru copii” a mai spus Nicolae Marcu, Director General MedLife.

BioLife este un produs premium adresat exclusiv segmentului corporate, care vizează evaluarea completă a stării de sănătate a angajaților la locul de muncă. Acest program integrează o serie de componente: de la evaluarea alimentației și a gradului de sedentarism la patologie existentă, având ca obiectiv restabilirea unui echilibru și a stării de bine în organism. Programul a demarat cu o sesiune demo, urmând să fie complet funcțional în următoarele două luni.

***

În ceea ce privește piața serviciilor medicale private, reprezentanții companiei spun că aceasta ar putea să fie caracterizată în 2015 de o dinamică mai bună, respectiv 10-12%, unul din factorii catalizatori fiind chiar segmentul de abonamente medicale.

„Credem că anul acesta vom asista la o nouă creștere accelerată a abonamentelor medicale, în detrimentul asigurărilor, tendință care se va contura în mod special la nivel local, acolo unde piața este la un nivel incipient. După modelul angajatorului din capitală și angajatorii din țară doresc să își motiveze angajații, iar abonamentul medical este de cele mai multe ori în topul listei de beneficii oferite mai ales în această perioadă. Cererea este în creștere, iar numărul de contracte finalizate în acest început de an ne confirmă acest lucru”, a mai spus Mihai Marcu.

Bucuresti, 18.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.