Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mihai Gongu, director de creatie la Graffiti BBDO jurizeaza la Eurobest

Mihai Gongu, director de creatie la Graffiti BBDO, va juriza in sectiunea TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio de la Eurobest, festivalul care celebreaza cele mai expressive idei din comunicarea europeana.

Mihai Gongu a debutat in copywriting si a fost parte din prima echipa care a reprezentat Romania la Young Lions. Cu o interesanta cariera locala si internationala, in 2010 el a devenit directorul de creatie al istoricei agentii Graffiti BBDO dupa aproape 6 ani de consecutive performante la competitii internationale de calibru.

Pe lista scurta a propunerilor de jurati s-au numarat Adrian Botan (McCann) si Liviu David (Next).

Presedintele sectiunii sectiunea TV/Cinema, Print, Outdoor & Radio de la Eurobest unde va juriza Mihai este Fernando Vega Olmos, o figura legendara a comunicarii secolului 20, posesorul a peste 500 de premii pentru proiecte care au ridicat branduri din anonimat, generand admiratie si deopotriva atasament pentru audiente pan-continentale. Vega Olmos e primul argentinian care a castigat un Cannes in 1992, dar si primul hispanic aplaudat minute in sir, dupa prima sa contaminanta, ireverentioasa si suculenta prezentare tinuta pe scena Cannes Lions 2005, intr-un seminar cu sala plina-ochi. In 2007, Vega Olmos Ponce – agentia argentiniana al carei fondator este – castiga in premiera Integrated Grand Prix pentru Axe 3. Din 2004, Vega Olmos migreaza intre Argentina si Europa, unde exploreaza pe rand creativitatea britanica in calitate de Worldwide Creative Director al Unilever, dar si pe cea spaniola, in calitate de lider al Lola Madrid (Lowe Latina). Din 2010 Vega Olmos este presedintele Worldwide Creative Council din cadrul JWT.

Fidel diversitatii culturale europene, Eurobest are loc in fiecare an la inceputul lui decembrie in alta capitala creativa. Selectia are loc pornind de la anualul Cannes Report, care cuprinde si clasamentul celor mai premiate orase, autentice hub-uri pentru spiritele neadecvate conventiei caldute.

Anul trecut delegatia Romaniei a numarat peste douazeci de participanti, dintre care aproape jumatate studenti ai The Alternative School for Creative Thinking. Varfuri ale aceleiasi scoli castigau cateva luni mai tarziu Gold la Roger Hatchuel si Honourable Merit la competitia Young Lions de la Cannes.

Inscrierile pentru festivalul Eurobest se inchid la 15 octombrie. Cele mai interesante semnale la capitolul entry-uri romanesti vin in 2010 nu din numarul inscrierilor, ci din diversitatea lor. Direct Marketing, Media sau PR sunt categoriile care au motivat creativii romani din toate domeniile comunicarii sa intre in competitia pentru trofeu.

Bucuresti, 14.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.