Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mihai Fetcu, Creative Director Geometry Global, jurizeaza la Golden Hammer 2017

mihai-fetcu

Mihai Fetcu, Director de Creatie Geometry Global, este jurat in cadrul Communication Jury, la festivalul Golden Hammer 2017. Acesta va avea loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2017, la Riga, in Lituania.

In calitate de membru al Communication Jury, Mihai va evalua din punct de vedere creativitate, executie si impact, campaniile inscrise la categoriile Media, Promo & Activation, Content and Entertainment, Campaigns si Direct.

“M-am bucurat mult cand am primit invitatia de a juriza Golden Hammer. Este un festival fresh, cu un flavour aparte. Regiunea reprezentata de GH este una plina de surprize, cu idei care trebuie sa exploateze de multe ori bugete mici, intr-un fel eficient si surprinzator. Consider ca am multe de invatat din aceasta experienta. Abia astept.”, a declarat Mihai.

mihai-fetcu
MIhai Fetcu nu este la prima experienta de acest fel. In trecut, el a facut parte din jurii ale festivalurilor precum ADC, Red Apple, Golden Hammer, dar si Cannes Lions, in 2016. Acolo a jurizat una dintre cele mai ample categorii – Promo&Activation – cu peste 4000 lucrari inscrise. Dupa 8 zile de jurizare, Mihai a fost invitat de catre oficialii Cannes Lions sa faca parte din comitetul de organizare Cannes 2017. Alaturi de alti 4 jurati, el a contribuit la dezvoltarea categoriei Promo&Activation pentru anul acesta.

Sub coordonarea lui Mihai, Geometry Global a adaugat in palmares, in ultimii 4 ani, peste 140 de premii la competitiile regionale si internationale precum Cannes Lions, LIA, Golden Hammer, Golden Drum, Epica, Eurobest, ADCE, Cresta, Cristal, EACA, Golden Drum, Effie sau Golden Hammer.

Echipa Geometry a castigat la Cannes Lions 4 premii (1 Gold, 2 Silver si 1 Bronze), pentru campania „The RGB News”, fiind singura agentie din Romania care a urcat pe scena Festivalului in 2015. Campaniile dezvoltate impreuna cu Geometry au adus agentiei de 4 ori titlul Grand Prix, 23 Gold, 22 Silver, 11 Best in Category. La acestea se adauga si distinctii precum „Network of The Year” de doua ori, „Best Communication Agency of the Year”, „Best PR Agecy of the Year” si includerea in topuri precum “Best 25 Ads of The World” sau “The most innovative TV Ads of the world”.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.