Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Miele, creștere de 28% a cifrei de afaceri în 2021, până la 80 de milioane de lei

Miele Sustenabilitate
  • În 2021, cele mai căutate electrocasnice au fost cele pentru curățenie precum mașinile de spălat și aspiratoarele
  • Miele continuă strategia de extindere la nivel național și în 2022

Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, anunță pentru 2021 o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei în România, în creștere cu 28% față de 2020. În ultimul an, oamenii au continuat să investească în confortul propriei locuințe, astfel că cele mai căutate electrocasnice au fost mașinile de spălat, aspiratoarele, dar și echipamentele pentru bucătărie, care au înregistrat creșteri ale vânzărilor.

Miele Sustenabilitate

Pandemia de Covid-19 a influențat și anul acesta comportamentul consumatorilor, care au continuat să petreacă destul de mult timp acasă, astfel că și-au dorit să investească în electrocasnice care să le aducă un plus de confort, dar și să asigure igienizarea articolelor de îmbrăcăminte, a spațiilor sau să ajute la prepararea mâncării. Acest lucru s-a tradus în cazul Miele printr-o creștere a cererii de electrocasnice premium.

„Consumatorii s-au orientat în ultimii ani mai mult către electrocasnice care să aducă un plus de confort, dar și care să ofere o experiență facilă de utilizare, în special prin tehnologie. Tocmai de aceea, produsele dezvoltate de Miele sunt inspirate din experiența de utilizare de zi cu zi și sunt proiectate în așa fel încât orice activitate să devină mai simplă și mai rapidă. În ultimul an, electrocasnicele cele mai căutate au fost cele pentru igienizare și curățarea locuinței, precum și mașinile de spălat, aspiratoarele sau echipamentele pentru bucătărie”, a spus Dragos Grigore, Head of Own Retail Miele România.

Una dintre schimbările observate în comportamentul clienților a fost reprezentată de creșterea interesului pentru cumpărăturile online. Astfel, magazinul shop.miele.ro a înregistrat creșteri ale traficului de vizitatori și un volum mai mare al comenzilor. Cele mai cumpărate produse în online au fost aspiratoarele, esspresoarele și diferitele tipuri de detergenți.

Deși a crescut interesul pentru achizițiile online, mulți dintre clienți au preferat să viziteze Miele Experience Center pentru a vedea și testa produsele înainte de achiziție. Astfel, cea mai mare comandă din 2021 a fost făcută într-un showroom din București, a avut o valoare totală de 300.000 de lei și a inclus 12 produse, din toate categoriile. Cele mai multe vânzări au fost înregistrate în București, topul oraselor fiind completat de Timișoara, Cluj-Napoca și Iași.

Miele a continuat extinderea rețelei de magazine și în 2021

Miele a continuat expansiunea rețelei de magazine la nivel național și în 2021 prin deschiderea unui nou showroom în Craiova, după o investiție de 90.000 de euro. Astfel a ajuns la un portofoliu de opt magazine în regim propriu în România. Pentru 2022, compania își propune să vină cât mai aproape de consumatorii din România și să răspundă cerințelor acestora prin servicii și produse de calitate. De asemenea, are în plan și extinderea rețelei de magazine.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.