Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MIDOCAR, impreuna cu agentia Frank si echipa Bhappy lanseaza primul proiect digital interactiv

din industria auto romaneasca

Tu ce ai alege, să conduci mașini senzaționale cât vezi cu ochii sau să dai startul la distracția de vară legând noi prietenii? MIDOCAR, agenția de publicitate Frank Group și echipa Bhappy au lansat primul clip interactiv în care poți urmări pe Youtube o sesiune de test-drive cu 5 mașini Audi și poți alege cu care dintre ele să conduci o frumoasă domnișoară în Vama Veche.

Pornind de la premisa că în zilele de vară nu știi niciodată unde ajungi sau ce te așteaptă, MIDOCAR, Frank și Bhappy invită șoferii anului 2014 să urmărească povestea a doi tineri aflați pe același drum, însă în posturi diferite. Personajul feminin face autostopul încercând să ajungă în Vama Veche, în timp ce el trece de mai multe ori pe lângă ea, la volanul a cinci modele Audi: A3 Sportback, A3 Limuzina, A6 allroad, Q3 și Q5. Nu oprește niciodată, deși ea este foarte frumoasă, și la sfârșitul clipului aflăm și de ce: este în test-drive cu cele cinci mașini de la MIDOCAR, iar „Adevăratele tentații sunt în showroom”. Vizitatorii au însă posibilitatea de a schimba deznodământul poveștii și de a se întoarce după domnișoară pentru a o conduce cu mașina aleasa în Vama Veche. Clipul este disponibil pe Youtube la linkul https://www.youtube.com/watch?v=Fui6xMitt8M.

„Am avut parte de o experiență nouă și inedită filmând primul proiect interactiv din industria auto și suntem foarte entuziasmați de rezultat. Clipul conține mașini senzaționale, poveste amuzantă, tineri frumoși, potențialul unei povești de dragoste, peisaj minunat – toate componentele care ne fac să credem că va deveni viral”, a declarat Andreea Bahrin, Client Service Director Frank Group.

Pentru acest proiect au fost folosite cele mai recente instrumente de interactivizare și optimizare disponibile pe platforma Youtube.

Echipele care au coordonat și implementat campania au fost formate din:
Midocar: Andrei Duică, Raluca Tudorache, Laura Plugaru
Frank Group: Iulia Bordeianu, Iulian Cristea, Oana Manta, Alex Gorcea, Bogdan Marcu,
Ciprian Susanu, Monica Iosif, Andreea Bahrin
Bhappy: Irina Grigore, Tudor Cioroiu.

Despre MIDOCAR

Înfiinţat in 1992, MIDOCAR este primul importator Volkswagen si Audi de pe piața din România.

În prezent, MIDOCAR este dealer și service autorizat al mărcilor Volkswagen și Audi în România, oferind o gamă de servicii complete (pre-vânzare şi post-vânzare) pentru mărcile comercializate. Totodată, cartea de vizită a MIDOCAR cuprinde service Skoda, autovehicule de ocazie si servicii buyback sub marca Weltauto, precum şi leasing prin MIDOCAR LEASING IFN.

MIDOCAR își desfășoară activitatea în București în cele două locații – MIDOCAR Otopeni (Șos. Odăi, 219-225) și MIDOCAR Vitan (Splaiul Unirii, 643-673).

Bucuresti, 08.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.