free download 78 travel guides written by experts

Micul dejun perfect pentru tine si copilul tau – Cozonacelul Vel Pitar!

Creat special pentru copii, Cozonăcelul Vel Pitar –  în două sortimente: cu ciocolată şi cu nucă şi cacao, a fost lansat la începutul anului şcolar, pe 15 septembrie 2008.  

    Acestă gamă, dedicată copiilor şi „preferată de părinţi”, a fost lansată pentru a oferi părinţilor o alternativă sănătoasă pentru micul dejun. Cozonăcelul poate fi consumat şi în timpul pauzelor, la picnic sau chiar ca un desert rapid. Pentru a varia meniul, dimineaţa, cozonăcelul poate fi mâncat cu lapte sau ceai; în pauza de la şcoală, simplu; iar la cină sau la gustarea de la orele 1700, alături de lapte sau iaurt.

    Se ştie că este deosebit de important să se asigure copiilor de vârstă şcolară o alimentaţie suficientă din punct de vedere caloric şi echilibrată în factori nutritivi, iar Cozonăcelul Vel Pitar cu nucă şi cacao sau Cozonăcelul Vel Pitar cu ciocolată poate fi gustarea delicioasă de la micul dejun care le va oferi suplimentul de energie atât de necesar pentru întreaga zi. Puţini ştiu că glucidele, pe care le obţinem şi din unele produse făinoase, sunt importante pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor. cidele întreţin, mai ales prin intermediul amidonului, cheltuielile de energie imediată, necesară în munca fizică şi intelectuală a şcolarilor şi trebuie să asigure 50 – 68% din valoarea calorică necesară organismului.

    Ambalajele celor două sortimente  sunt prezentate într-un mod vesel, colorat, atrăgător, fiind specifice vârstei principalilor săi consumatori – copiii.  Cele două sortimente sunt disponibile sub formă de pacheţel, de câte 100 grame,  reprezentând echivalentul unei singure porţii necesare pentru micul dejun a unui copil. Chiar şi dimensiunile acestor cozonăcei sunt în concordanţă cu cele ale consumatorilor lor, acestea reprezentând echivalentul unui „mini cozonac”.

    Lansarea noilor produse este susţinută de o campanie integrată, dezvoltată la nivel naţional, prin intermediul mai multor canale de comunicare: online, outdoor, acţiuni de trade marketing în marile reţele de retail şi reţeaua de magazine Vel Pitar. Campania online se desfasoară in perioada 1 octombrie – 15 noimebrie 2008 în reţelele boom.ro, activesoft.ro şi sentimente.ro., având ca target web site-urile accesate de tineri/adolescenţi şi de femei.

Bucuresti, 03.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *