free download 78 travel guides written by experts

Microsoft achizitioneaza UMT

Microsoft anunţă finalizarea procesului de achiziţie UMT şi  dezvoltarea softului de Enterprise Project Management
Noile capacităţi de management de portofoliu şi produsele viitoare ale Microsoft Office Project şi Visio vor extinde şi intensifica soluţiile Microsoft Office EPM

Peste 1.500 de manageri, profesionişti şi dezvoltatori de tehnologii s-au întrunit la Seattle în săptămâna 16 – 20 iuanuarie, pentru conferinţele Microsoft Office Project şi Visio, în cadrul cărora Steve Ballmer, directorul executiv al Microsoft Corp., a detaliat dezvoltarea noilor produse Microsoft Office Project şi Microsoft Office Visio. Mai mult, Ballmer a anunţat încheierea achiziţiei de software şi de proprietate intelectuală de la UMT, lider pe piaţa firmelor de management de proiect şi de portofoliu şi a firmelor de consultanţă. Achiziţia va aduce Microsoft tehnologii şi abilitati noi care vor completa şi extinde soluţiile Microsoft Office Enterprise Project Management (EPM).

“Suntem încântaţi deoarece achiziţia UMT ne va ajuta să oferim clienţilor noştri soluţii performante de management”, a declarat Ballmer. “Prin combinarea software-ului şi a expertizei noastre, vom putea crea de asemenea o nouă gamă de soluţii pentru clienţi şi parteneri.”

Software-ul pentru managementul portofoliului ajută organizaţiile să creeze, să conducă şi să optimizeze portofolii de proiecte, de aplicaţii, de produs şi de proces. Deşi a fost utilizat iniţial în industria tehnologiei informaţiei (IT), capacităţile managementului de portofoliului sunt larg aplicabile şi cresc în importanţă pentru orice companie ale cărei activităţi se concretizează în proiecte individuale, programe complexe sau portofolii de companii. Achiziţia UMT va ajuta Microsoft să răspundă acestor scenarii prin soluţii “end-to-end”, proiecte integrate şi management de portofoliu care dau posibilitatea excelenţei în execuţia de proiecte şi a unei luări de decizie mai bună în prioritizarea şi finanţarea acestor proiecte.

“Am fost foarte încântaţi să ne unim forţele cu Microsoft şi să lucrăm împreună pentru o viziune împărtăşită care combină capacităţile de management a proiectului şi portofoliului”, a declarat Gil Makleff, directorul executiv al UMT din America de Nord. “Clienţii vor culege beneficiile posibilităţii de a ţine în frâu cheltuielile, de a face investiţii mai consistente şi de a putea urmări eficient şi precis felul în care proiectele şi iniţiativele sunt executate.”

Membri importanţi ai echipei executive UMT şi o parte dintre angajaţii UMT România (echipa de dezvoltare software, formată exclusiv din programatori români si care a functionat in Bucuresti), se vor alătura echipei Microsoft Office Project. Divizia de consultanţă a UMT va deveni UMT Consulting Group şi va ajuta la implementarea platformei de management de portofoliu a Microsoft.

Despre Microsoft Office Project “12”:
Următorul produs din gama de soluţii Microsoft Enterprise Project Management, cu numele de cod Microsoft Office Project “12”, a fost gândit ca o aplicaţie business care să ajute companiile şi utilizatorii de business să aibă rezultate mai rapide cu o soluţie “end-to-end”, de proiect integrat şi de management de portofoliu.
Project “12” aduce de asemenea multe inovaţii şi beneficii în aria vizibilităţii şi intuiţiei, adoptării organizaţionale, pregătirii proiectului şi extensibilităţii întreprinderii. Exemple ale acestor inovaţii sunt:

Vizibilitate mai bună. Modulele server ale Project “12”, împreună cu tehnologia proaspăt achiziţionată de la UMT, vor permite organizaţiilor să obţină o vizibilitate mai mare a afacerii, ajutându-i să ia decizii obiective legate de alegerea proiectului sau iniţiativei pe care să o finanţeze. Un astfel de exemplu este capacitatea UMT Portfolio Manager de a colecta date din întreaga organizaţie şi de a facilita o viziune completa, de sus în jos, asupra muncii dintr-o organizaţie.

Adoptare uşoară. Project “12” va ajuta utilizatorii business să conducă proiecte folosind Microsoft Project. Cu Project “12”, managerii de proiect vor putea urmări cu uşurinţă schimbările ce intervin în proiecte prin primirea unui mesaj vizual de fiecare dată când un proiect este modificat. Mai mult, aplicaţia Web bazată pe Project Server – Project Web Access (PWA) – va aduce tuturor participantilor echipei Project o simplă interfaţă Web prin care să poată rezolva sarcini critice de business, cum ar fi propuneri de proiect, bugetări, management de resurse, urmărire a timpului şi actualizarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.

Pregătirea proiectului. Project “12” va aduce inovaţii importante în performanţă şi scalabilitate. Project “12” beneficiază de arhitectură îmbunătăţită. Multe noi caracteristici vor îmbunătăţi performanţa, cum este cache-ul local care permite utilizatorilor sa lucreze offline şi apoi îi reconectează imediat ce sunt online. Project ”12” va incorpora deasemenea noi caracteristici, ceea ce uşurează munca managerului în mânuirea proiectelor master complexe şi a interdependenţele cu alte proiecte.

Extensibilitate. Project Web Access “12” a fost creat în întregime bazîndu-se pe Microsoft Windows SharePoint Services 3.0 şi multe funcţii vor folosi platforma NET Platform 2.0, platformă ce ajută companiile să beneficieze de investiţiile existente în produse Microsoft. Noul API facilitează integrarea cu aplicaţii line-of-business şi dezvoltarea aplicaţiilor obişnuite. Mai mult, utilizatorii business pot construi cu uşurinţă canale de lucru folosind noul Event Service de la Project impreună cu Windows Workflow Foundation.

Project “12” va fi disponibil ca parte componentă a Microsoft Office “12”, numele de cod pentru următoarea versiune a suitei ce va apărea în a doua jumătate a anului 2006.

Despre sistemul Microsoft Office
Sistemul Microsoft Office este un mod uşor dea a ajuta mai multe persoane să folosească informaţie pentru a oferi un impact pozitiv afacerii lor. Printr-un sistem de programe, servere, servicii şi soluţii uşor de utilizat şi cunoscute utilizatorii pot conecta persoane şi organizaţii pentru informare şi afaceri – asigurând posibilitatea de a extrage valoarea cea mai mare din informaţii. Sistemul Microsoft Office constă în ediţiile din 2003 ale Microsoft Office, Microsoft SharePoint Portal Server 2003, Microsoft Office Project şi Project Server 2003, Microsoft Exchange Server 2003, Microsoft Office Live Communications Server 2003, Microsoft Office Live Meeting 2005, Microsoft Office Communicator 2005, Microsoft Office FrontPage® 2003 pentru crearea de site-uri Web şi pentru managementul acestora, Microsoft Office InfoPath® 2003 sistemul de adunare de informaţii, Microsoft Office OneNote® 2003 programul de luări de notiţe, Microsoft Office Publisher 2003, Microsoft Office Visio 2003 and Microsoft Office Business Scorecard Manager 2005. Oferind tehnologii, cum sunt Microsoft Windows SharePoint Services and Microsoft Windows Server™ 2003, intensifică funcţionalitatea şi caracteristicile produselor sistemului Microsoft Office.

Despre Microsoft
Fondat in 1975, Microsoft (Nasdaq “MSFT”) este liderul mondial în crearea de software, servicii şi soluţii care ajută oamenii şi afacerile să-şi atingă potenţialul maxim.
Microsoft, Visio, Windows, SharePoint, Excel, FrontPage, InfoPath, OneNote şi Windows Server sunt fie mărci înregistrate sau mărci ale Microsoft Corp., în Statele Unite sau/şi alte ţări.
Numele companiilor şi produselor menţionate în cele de mai sus sunt mărci ale proprietarilor respectivi.

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *