Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Metropolitan Life sprijina Campania Nationala de informare si educare

„InfoUtile” initiata de A.N.P.C.P.P.S. Romania

Metropolitan Life sprijină campania națională de informare și educare, „InfoUtile” inițiată de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (ANPCPPSR). Campania constă în dezvoltarea unor materiale informative, precum și în distribuția acestora către instituții publice și private, prin partenerii oficiali ai campaniei, Consilii Județene și Inspectorate de Poliție din România, spitale de pediatrie, maternități de stat și private, locuri de joacă, clădiri de birouri, instituții private etc. Metropolitan Life, ca partener al proiectului, a sprijinit producția și distribuția materialelor informative (pliante, afișe și placuțe).

Partenerii instituționali ai acestei Campanii sunt: Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și Jandarmeria Română.

“Unul dintre obiectivele strategice ale Metropolitan Life este sprijinirea protecției consumatorilor. Prin susținerea acestei campanii, creăm mijloace facile prin care consumatorii să aibă acces la informații, astfel încât să ia decizii de achiziție a unui serviciu sau produs în cunoștință de cauză. Peste 90.000 de români au apelat Numărul Consumatorului, promovat de A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons şi Metropolitan Life în 2013. Anul acesta ne dorim să avem cel puțin tot atâția români mai informați și mai conștienți cu privire la drepturile lor de cetățeni europeni”, a declarat Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.

Campania „InfoUtile” inițiată de A.N.P.C.P.P.S.România își propune să:
· alinieze România la standardele Uniunii Europene și să asigure accesul consumatorilor la o corectă informare;
· crească nivelul de conștientizare a drepturilor pe care românii le au ca cetățeni europeni și să le faciliteze acestora accesul la informații;
· contribuie la dezvoltarea atitudinii civice a cetățenilor, cu implicarea autorităților competente.

„Ne bucurăm că Metropolitan Life a fost și în acest an alături de noi și ne-a susținut în inițiativa noastră de a reuși accesibilizarea spațiilor publice instituționale, în special din domeniul medical, cu informații utile consumatorilor în general și, totodată, consumatorilor vulnerabili, nevăzători. Pentru prima dată în România s-a reușit transpunerea informațiilor de pe plăcuța care promovează numărul de telefon unic al protecției consumatorilor și în format braille, deoarece suntem cetățeni egali, cu drepturi egale”, a declarat Sorin Mierlea, Președinte A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons.

După 2013, acesta este cel de-al doilea an în care Metropolitan Life susține acțiunile desfășurate sub umbrela ”O 9 Atitudine”, inițiate de ANPCPPSR, prin care consumatorii află din materialele tipărite, disponibile în spații publice și private, care sunt numerele utile pe care ar trebui să le acceseze precum: numărul de protecție a consumatorilor (021 9551), numărul european unic de urgență (112), numărul de protecție a consumatorilor în cazul clienților de bănci (021 9615), numărul de sesizare pentru siguranța alimentelor (0800.826.787), numărul Poliției de Frontieră (021 9590).

Bucuresti, 18.12.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *