free download 78 travel guides written by experts

Mercury360 semneaza noul spot Tetra Pak

Noua campanie integrată de comunicare Tetra Pak, semnată Mercury360, debutează pe TV, prin lansarea spot-ului „Back to Cow”. Campania este una cu caracter educativ şi va fi comunicată la nivel naţional, atât în presă (machete, advertoriale), cât şi prin acţiuni de BTL şi PR.

Lansat pe 25 mai 2009, noul spot semnat Mercury360 spune – pe înţelesul tuturor – povestea laptelui UHT (Ultra High Temperature), oferind o explicaţie firească a traseului logic pe care laptele la cutie îl parcurge. Spotul evidenţiază provenienţa naturală a laptelui la cutie şi avantajele tehnologiei Tetra Pak.

„Povestea spotului e simplă şi vine dintr-un insight şi mai simplu: oamenii se tem de ceea ce nu înţeleg şi aşa iau naştere o mulţime de mituri, cum sunt şi cele pe tema laptelui la cutie. De aici nevoia de a explica, într-un mod accesibil chiar şi celor mici, de unde vine laptele UHT. Aşa că am ales animaţia pentru a spune că este vorba de aceeaşi vacuţă şi de acelaşi lapte de vacă, doar că mult mai sigur” ne spune Cristina Diaconescu, Group Creative Creative Director, Mercury360.
  
„Campania se va desfăşura la nivel naţional, până la sfârşitul anului 2009. Pentru că obiectivul său este unul educativ, am preferat comunicarea directă şi evenimentele, fără a neglija însă publicurile speciale, specialiştii şi liderii de opinie care pot da greutate mesajului” povesteşte Oana Şerban, Account Director, Mercury360.

Echipa care a  lucrat la noua campanie Tetra Pak: Cristina Diaconescu – Group Creative Director, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Simona Lazăr – Junior Copywriter, Oana Şerban – Account Director,  Irina Angelescu – Account Manager, Irina Ifrim – Account Executive.

Tetra Pak este o companie globală, fiind prezentă în aproape toate statele lumii. Înfiinţată în 1951 de către Dr. Ruben Rausing, compania  a dezvoltat  tehnologii revoluţionare care au schimbat modul în care alimentele sunt ambalate şi distribuite în lume. Tetra Pak lucrează în parteneriat cu clienţii şi furnizorii săi în scopul de a oferi cele mai bune soluţii oriunde şi oricând se consumă alimente.
Tetra Pak vine în întâmpinarea clienţilor săi cu linii complete de procesare, ambalare şi distribuţie, dar şi cu echipamente independente, atent verificate şi testate. Compania livrează sute de tipuri diferite de ambalaje din carton, adaptate necesităţilor clienţilor săi. De asemenea, Tetra Pak are în vedere dezvoltarea continuă de soluţii ultra-moderne de procesare şi proiectează echipamente şi oferă servicii de întreţinere a acestora.

Experienţa îndelungată a Tetra Pak în oferirea de soluţii de procesare şi ambalare pentru toate tipurile de alimente şi băuturi contribuie la succesul business-urilor, dând clienţilor posibilitatea de a oferi consumatorilor produse care arată bine, sunt gustoase şi sigure şi  au în vedere protejarea mediului înconjurător.

Bucuresti, 01.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *