Gold şi Bronze la categoria Print obţinute de echipa Mercury360 la ADOR 2009
Seara trecută, în cadrul Galei de Premiere, ADOR 2009 şi-a anunţat câştigătorii. Mercury360 a obţinut Gold la categoria Print, secţiunea Magazine&Newspaper şi Bronze la secţiunea Outdoor&Indoor din cadrul aceleiaşi categorii pentru lucrarea Suicide, help-line antifumat pentru Agenţia Natională Antidrog. Lucrarea îşi reconfirmă astfel valoarea, ea obţinând şi un Bronze Angel în cadrul AdPrint 2009, desfăşurat în februarie.
„După AdPrint, Suicide confirmă încă o dată şi ne aduce două premii în 2 secţiuni intens disputate la ADOR anul asta. De asemenea, reconfirmă valoarea echipei Mercury360, în contextul mai larg al repoziţionării agenţiei începută în urmă cu 2 ani, cât şi implicarea noastră în proiecte sociale de succes, pentru clienţi precum Agenţia Natională Antidrog, Poliţia Română sau Muzeul Ţăranului Român.
Festivalul de publicitate ADOR este un festival de tradiţie pentru Mercury şi ne bucurăm pentru revenirea la viaţă a acestuia. Este un moment pe care îl aşteptam cu toţii şi sperăm să obţinem rezultate la fel de bune sau chiar mai bune anul viitor şi în categorii noi pe care le aşteptam de mult timp, cele de BTL (Events/Special Events, etc.)” spune Liviu Ţurcanu, Group Creative Director, Mercury360.
Suicide face parte din campania de comunicare iniţiată de Agenţia Naţionala Antidrog şi desfăşurată în perioada decembrie 2008 – martie 2009.
Felicitările merg la:
Liviu Ţurcanu – Group Creative Director
Andrei Nedea – Art Director
Cristian Scurtu – Copywriter
Ola Bell – Fotograf
{mosloadposition user10}