Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mercedes-Benz Vans continua sa se dezvolte

• Divizia îşi revine cu succes din criză, înregistrând vânzări, venituri şi câştiguri semnificativ superioare în 2010; profitul din vânzări a ajuns la 5,8%
• Obiectivul strategic: "Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!"
• Exploatarea pe deplin a potenţialului existent şi asigurarea perspectivelor cu o creştere profitabilă
• Investiţii în produse şi inovaţii
• Creşterea cu două cifre a vânzărilor în 2011
• Creşterea programată a vânzărilor la 325.000 de unităţi în 2013

Economia şi-a revenit în toate pieţele-cheie în anul 2010, conducând la o creştere a cererii de bunuri de consum şi deci la o creştere a volumului de transport. În concordanţă cu aceste evoluţii, cererea de autovehicule comerciale uşoare a recuperat, mai ales în regiunile cheie. Piaţa de autovehicule comerciale a crescut în Europa şi America de Nord. În Europa, cererea de autovehicule comerciale uşoare s-a majorat cu aproape 9%, iar în America de Nord cu aproape 20%. Cea mai accentuată dezvoltare s-a înregistrat în America Latină, unde vânzările au crescut cu mai mult de 41%.

Mercedes-Benz Vans a beneficiat foarte mult de această evoluţie, crescându-şi vânzările cu 35% la nivel mondial şi ajungând la 224.200 de unităţi. Cererea de autovehicule comerciale uşoare Mercedes-Benz şi Freightliner a cunoscut o creştere mai rapidă decât pe pieţele respective, în toate regiunile cheie. Divizia a anunţat venituri de 7.812 milioane de euro, menţinându-şi cu succes poziţia de lider de piaţă pentru autovehicule comerciale în regiunile cheie. Profitul brut a înregistrat un total de 451 milioane de euro (2009: 26.000.000 de euro).

Volker Mornhinweg, Mercedes-Benz Vans Manager, a vorbit la Stuttgart despre dezvoltarea afacerilor Mercedes-Benz Vans şi strategia de viitor a acesteia. "Mercedes-Benz Vans a operat extrem de bine în anul fiscal 2010, iar profitul său din vânzări de 5,8% reprezintă un rezultat de referinţă pentru segmentul autovehiculelor comerciale uşoare ", a afirmat Mornhinweg. "Dorim să constituim o zonă de creştere la nivel mondial pentru Grupul Daimler, motiv pentru care urmărim în mod constant o strategie de creştere internaţională, sub sloganul "Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!"

Obiectiv strategic: "Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!" – extinderea din Europa în întreaga lume

Mercedes-Benz Vans intenţionează să se dezvolte pe baza rezultatelor bune ale anului precedent pentru a continua creşterea în 2011. Fundamentul acestui succes îl constituie concentrarea pe termen lung a diviziei, care se sprijină pe trei piloni: consolidarea pieţelor tradiţionale şi pătrunderea pe pieţe noi şi de perspectivă; furnizarea de produse atrăgătoare şi asumarea poziţiei de lider tehnologic.

În aprilie 2010, Daimler şi Renault-Nissan au alcătuit o alianţă strategică şi au decis să coopereze în segmentul de autovehicule comerciale uşoare. Autovehiculele comerciale uşoare de oraş complet noi ale celor două companii completează gama de produse a Mercedes-Benz Vans în segmentul de autovehicule comerciale uşoare mici. Primele autovehicule sunt programate pentru livrare chiar în anul 2012.

În America de Nord, divizia s-a concentrat pe o strategie cu două brand-uri, Mercedes-Benz şi Freightliner. În acest scop, s-a creat şi o nouă organizaţie de vânzări în SUA: Daimler Vans SUA, LLC. Numărul de reprezentanţe (aproximativ 180, în prezent) va continua să se dezvolte în lunile şi anii care vor urma.

Mercedes-Benz Vans beneficiază în mod tradiţional şi de un solid punct de sprijin în America Latină, unde deţine de decenii o poziţie foarte puternică pe piaţă. Pe termen mediu, producţia uzinei din Buenos Aires, Argentina, urmează a creşte cu o treime. În plus, în acest an uzina va demara şi producţia generaţiei modelului european de Sprinter pentru serviciile de transport de pasageri.

Exploatarea pe deplin a potenţialului existent şi asigurarea perspectivelor cu o creştere profitabilă.

Un element-cheie pentru creşterea în continuare implică pătrunderea mai accentuată pe pieţele în creştere şi exploatarea lor superioară. În concordanţă cu aceste obiective, strategia de creştere globală a diviziei pentru următorii câţiva ani, prin urmare, este intitulată "Mercedes-Benz Vans ajunge la nivel mondial!"

Până în prezent, Mercedes-Benz Vans este singurul producător de autovehicule comerciale uşoare din China. În 2010, întreprinderea mixtă Fujian Daimler Automotive din Fuzhou, China a produs circa 11.000 de autovehicule comerciale uşoare din modelele Vito şi Viano. Se intenţionează ca, în acest an, producţia de autovehicule comerciale uşoare să crească la 19.000 de unităţi. Pentru satisfacerea cererii crescute de servicii de transport de înaltă calitate, începând cu cel de al treilea trimestru al anului 2011, uzina de la Fuzhou va produce şi un Sprinter pentru transport de pasageri. Pe termen mediu, divizia îşi va extinde considerabil reţeaua de reprezentanţe din China, care cuprinde în prezent aproximativ 35 de parteneri de vânzări.

În decembrie 2010, Mercedes-Benz a făcut primul pas în strategia de pătrundere pe piaţa rusă de autovehicule comerciale uşoare, prin semnarea de către Daimler a unui memorandum de înţelegere cu producătorul rus de autovehicule GAZ, în vederea fabricării la comandă de către acesta din urmă de autovehicule comerciale uşoare Mercedes-Benz. "Anterior, nu aveam decât o prezenţă minoră în Rusia prin exportul unui număr relativ mic de autovehicule", a declarat Mornhinweg. "Dorim să schimbăm acest lucru. Capacitatea mare de transport a modelului Sprinter şi construcţia sa solidă îl fac autovehiculul potrivit pentru infrastructura rusească."

Investiţii în produse şi inovaţii

Mercedes-Benz Vans investeşte constant în produse şi tehnologii şi, prin urmare, dispune de o gama de produse foarte noi. Anul trecut, compania a lansat pe piaţă noile modele Viano şi Vito. În patru ani, divizia a cheltuit mai mult de 250 milioane de euro pentru consolidarea acestor două serii de producţie.

Noul Viano Avantgarde Edition 125 entuziasmează clienţii de la începutul lunii aprilie 2011. Acesta a fost special creat pentru aniversarea a 125 de ani de la crearea automobilului.

Toate autovehiculele comerciale uşoare Mercedes-Benz sunt echipate cu tehnologia BlueEFFICIENCY, care răspunde celor mai înalte standarde de eficienţă, economie, şi respectare a mediului. Un alt autovehicul, Vito E-CELL, este primul autovehicul comercial uşor electric de serie de pe piaţă, ceea ce îl face exponentul principal al conceptului de "mobilitate verde." Începând cu acest an, se va livra către clienţi un număr total de 2.000 de unităţi din aceste autovehicule.

Creşterea cu două cifre a vânzărilor în 2011

"Mercedes-Benz face reale progrese în afacerile sale cu autovehicule comerciale uşoare", a declarat Mornhinweg. "Produsele noastre de referinţă şi propria strategie ne conferă statutul de zonă de creştere pentru Daimler."

Referindu-se la obiectivul pe termen scurt al diviziei pentru anul 2011, Mornhinweg a declarat: "Ne dorim ca anul acesta vânzările la nivel mondial de autovehicule comerciale uşoare Mercedes-Benz să se majoreze cu două cifre. Bazele unei asemenea creşteri există deja: produsele noastre excepţionale şi strategia corectă. Divizia intenţionează să-şi sporească vânzările la 325.000 de unităţi în 2013. "

Stuttgart / Bucuresti, 29.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.