Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mercedes-Benz sustine creativitatea si inovatia la AdPrint 2010

·    Mercedes-Benz – OFFICIAL CAR la AdPrint 2010, singurul festival European de publicitate care celebrează meritele echipelor de creaţie în realizarea celor mai bune printuri din Europa
·   
·    O serie de autoturisme Mercedes-Benz Clasa E şi GLK, alături de Vito şi Viano au fost destinate transportului invitaţilor şi juriului format din creativi de top din cele mai importante agenţii de creaţie din Europa

Mercedes-Benz a susţinut, pentru a treia oară consecutiv, creativitatea şi inovaţia în print, în cadrul AdPrint 2010, singurul festival european de publicitate care celebrează meritele echipelor de creaţie în realizarea celor mai bune printuri din Europa. O serie de autovehicule puse la dispoziţie de Mercedes-Benz România au asigurat transportul invitaţilor şi membrilor juriului pe toată durata desfăşurării festivalului.

Autoturisme Mercedes-Benz Clasa E şi GLK, alături de autovehicule Mercedes-Benz Viano şi Vito au reprezentat maşinile oficiale ale celei de a 11-a ediţie AdPrint, desfăşurată în Bucureşti între 25 şi 28 martie.

Fiind una dintre mărcile care au stat la baza unor campanii remarcabile de publicitate, world wide, şi care au provocat în nenumărate rânduri spiritul creativ al publicitarilor, Mercedes-Benz a continuat şi în acest an asocierea cu unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din Europa.

Print-ul, unul dintre cele mai cunoscute medii de promovare din industria advertisingului, a fost celebrat în cadrul galei de premiere AdPrint 2010, în seara zilei de 27 martie. Şi în acest an, juriul care a evaluat toate lucrările înscrise în competiţie, a reunit unele dintre cele mai cunoscute nume din advertising-ul european. Astfel, juriul care a premiat creativitatea în toate formele pe care le poate avea în print a fost prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson Londra, care l-a avut coleg de echipă pe Colin Nimick, Executive Creative Director OgilvyOne Londra. Celelalte echipe de jurizare au fost alcătuite din: Jens Mortier, Partner and Creative Director, Mortierbrigade – Belgia, Philippe de Ceuster, Partner and Creative Director, Mortierbrigade – Belgia, Christian Bunyan, Senior Creative, KesselsKramer, Jennifer Skupin, Senior Creative, KesselsKramer, Alex Martinez, Executive Creative Director, JWT Spain, Fernando Codina, Creative Director, SantaMarta Barcelona, Chris Garbutt, Executive Creative Director, Ogilvy & Mather France, Nick Hine, Creative Director, Ogilvy & Mather France, Enrico Dorizza, Executive Creative Director, Leo Burnett Italy, Milos Obradovic, Art Director, Leo Burnett Italy, Stefan Schulte, Executive Creative Director and Managing Director, DDB Berlin şi Ludwig Berndl, Creative Director, DDB Berlin.

Agenţiile româneşti, Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo Advertising se numară printre câştigătorii AdPrint 2010. Juriul a acordat anul acesta cinci trofee de aur şi câte şase de argint şi de bronz în competiţia care a reunit 58 de agenţii europene şi un total de 318 lucrări. Detalii despre câştigători pot fi găsite online, la adresa www.adprint.ro.

După festivitatea de premiere, Mercedes-Benz te invită să admiri campaniile înscrise în competiţia AdPrint 2010, care sunt expuse până la sfârşitul lunii aprilie pe un suport neconvenţional – gardul ce înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României, fiind accesibile şi vizibile pentru publicul larg.

Bucuresti, 30.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.