Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mercedes-Benz Romania, partener al Turneului WTA Bucharest Open

• Precizie. Putere. Ritm. Elementele fundamentale ale tenisului și argumentele asocierii Mercedes-Benz cu acest sport în România.
• Mercedes-Benz România a sprijinit Federaţia Română de Tenis în cadrul WTA Bucharest Open, cel mai mare turneu de tenis feminin din România, desfăşurat în perioada 5 – 13 iulie 2014, la Arenele BNR din Bucureşti.

Evenimentul a reunit unele dintre cele mai mari nume ale sportului alb, la nivel internaţional, printre care şi Simona Halep, care a câștigat competiția în finala de duminică, 13 iulie. Simona Halep a fost finalistă în cadrul turneului de Grand Slam Roland Garros şi este deţinătoarea locului 3 în clasamentul WTA. În cadrul competiției din București, Mercedes-Benz a fost mașina oficială a turneului pentru oficialități.

„Tenisul este un sport complex, un amestec de eleganță, precizie și putere. Acelaşi lucru poate fi spus şi despre Mercedes-Benz, astfel că asocierea noastră cu sportul alb este una firească. Începând cu luna martie 2014, această asociere naturală a devenit oficială, Mercedes-Benz România devenind partener al tenisului profesionist din România și sprijinind Federaţia Română de Tenis. A fost o onoare să fim alături de reprezentantele de renume ale tenisului internaţional şi în cadrul turneului WTA Bucharest Open”, declară Boris Billich, CEO & Preşedinte al Mercedes-Benz România.

În weekend-ul de debut al turneului WTA Bucharest Open, Federaţia Română de Tenis, în parteneriat cu Mercedes-Benz România, a organizat un eveniment special dedicat copiilor, intitulat Kids Day. Acţiunea a adus micuţii pasionaţi de tenis mai aproape de Simona Halep şi de marile jucătoare participante la WTA Bucharest Open. Copiii au avut posibilitatea de a efectua schimburi de mingi cu sportivele şi au primit sfaturi foarte utile în joc. La finalul întâlnirii, copiii au fost premiaţi cu echipamente vestimentare de la Mercedes-Benz România.

În calitate de partener al turneului WTA Bucharest Open, Mercedes-Benz România a oferit echipamente sportive organizatorilor campionatului. În plus, în fiecare zi a turneului, în perimetrul Arenelor BNR, publicul a putut admira noile autovehicule Mercedes-Benz, Clasa V și Clasa C, alături de modelul CLS. Cu sprijinul Ţiriac Auto, cei prezenți au putut afla mai multe informații despre noile modele care au revoluționat industria auto în 2014 și, în același timp, au fost invitați să se înscrie la sesiuni de test-drive.

Totodată, pentru a celebra cele mai importante meciuri ale competiţiei WTA Bucharest Open, în ziua semifinalei şi a finalei, Mercedes-Benz România a oferit publicului cozoroace personalizate, drept suvenir de la aceste evenimente memorabile.

Principala favorită a WTA Bucharest Open, Simona Halep, a câștigat finala din 13 iulie. Simona s-a calificat după ce a învins-o, în semifinale, pe Monica Niculescu. Simona, în vârstă de 22 de ani, are în palmares șapte titluri WTA și a mai jucat cinci finale. Adversara ei din finala WTA Bucharest Open, Roberta Vinci, de 31 de ani, este numărul 24 în clasamentul WTA şi deține 9 titluri WTA, aceasta fiind prima sa finală de simplu din 2014.

Prima colaborare dintre Mercedes-Benz România şi Federaţia Română de Tenis a avut loc în anul 2012, când Mercedes-Benz România a sprijinit turneul feminin BCR Open România. Mercedes-Benz a fost Maşina Oficială a competiţiei, punând la dispoziţia jucătorilor, oficialilor şi invitaţilor speciali atât autoturisme Clasa C şi E, cât şi autovehicule comerciale ușoare Vito şi Viano.

Mercedes-Benz România a devenit partener oficial al Federaţiei Române de Tenis în luna martie a acestui an, când a încheiat încă două parteneriate importante și cu Federaţia Română de Nataţie şi Pentatlon Modern şi cu Fundaţia Olimpică Română, oferindu-le câte un Mercedes-Benz Vito. Timp de trei ani, cele trei organizaţii sportive vor putea utiliza acest autovehicul în activităţile pe care le vor desfăşura.

„Chiar de la începutul colaborării, Mercedes-Benz România s-a dovedit a fi partenerul cel mai potrivit pentru activităţile pe care le desfăşurăm. Întotdeauna orientat către excelenţă şi performanţe ireproşabile, ne-a demonstrat că împărtăşim valori comune şi că putem crea împreună iniţiative memorabile”, punctează George Cosac, Preşedinte al Federaţiei Române de Tenis.

Mai multe informaţii despre Mercedes-Benz sunt accesibile online la: www.media.mercedes-benz.ro şi www.mercedes-benz.ro.

Despre Ţiriac Auto

Ţiriac Auto face parte din Grupul Ţiriac, ce reunește peste 40 de companii private autohtone, activând în multiple sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, leasing, transport aerian și energie. Pe lânga acestea, Țiriac Holdings desfășoară activități în câteva domenii conexe – servicii de pază și protecție, property management, servicii de media etc. Ţiriac Auto reprezintă şase dintre cele mai renumite mărci auto existente pe piaţă: Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz şi Mitsubishi.

Reţeaua de distribuţie şi service auto Ţiriac Auto numără 62 de reprezentanţe mono-brand sau multi-brand, asigurând accesibilitate şi servicii de calitate în orice colţ al României. În fiecare dintre acestea, există consilieri gata să ofere soluţii adaptate nevoilor fiecăruia dintre clienţii Ţiriac Auto. Totodată, locaţiile service Ţiriac Auto sunt autorizate şi pregătite să efectueze reparaţii unui portofoliu extins de mărci auto.

Bucuresti, 17.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.