free download 78 travel guides written by experts

Mega Image si SOS Satele Copiilor il ajuta pe Mos Nicolae sa ajunga la copiii defavorizati

În 2013, Mega Image lansa campania „Umple Ghetuțele la care nu ajunge Moș Nicolae”, o campanie socială menită să le aducă o bucurie de Sfântul Nicolae copiilor din familii defavorizate.

În 2014, Mega Image continuă campania, de data aceasta alături de Organizaţia SOS Satele Copiilor.

Începând cu data de 29 noiembrie și până in seara zilei de 5 decembrie, clienții Mega Image au ocazia de a se transforma în Moș Nicolae, lasând cadouri pentru copiii defavorizaţi la ieşirea din magazinele Mega Image, în spaţii special amenajate. Cadourile vor ajunge la peste 400 de copii aflaţi în grija Organizației SOS Satele Copiilor.

„Știm că în această perioadă oamenii se gândesc la cei din jurul lor mai mult decât de obicei şi se încarcă din bucuria de a dărui. Ne bucurăm şi noi că putem să oferim un mic ajutor copiilor defavorizaţi alături de clienţii noştri care se implică şi împart cu drag cadouri din coşul lor de cumpărături, aşa cum au făcut şi anul trecut. Ne dorim ca aceasta campanie să devină o tradiţie pentru Mega Image. Anul trecut am reuşit să aducem un zâmbet pe buzele a sute de copii din familii defavorizate şi suntem hotărâţi să contribuim şi în acest an şi în anii care vin la aceasta cauză”, declară Adrian Nicolaescu, Director de Marketing Mega Image.

„Nici o sărbătoare nu ar fi posibilă dacă nu ar exista familia, în care să te bucuri de darurile primite, de cele pe care le oferi, de dragostea celor dragi şi de căldura casei. La SOS Satele Copiilor România oferim o familie iubitoare fiecărui copil care, fără voia lui, a pierdut dragostea părinţilor. Le mulţumim familiilor din comunitate, care, cu sprijinul Mega Image şi al agentiei McCann Bucureşti, le vor pune în ghetuţe copiilor noştri dulciuri şi alte bunătăţi, aşa cum se cuvine de Moş Nicolae” a declarat Carmen Brumă, Fundraising Manager SOS Satele Copiilor România.

Magazinele Mega Image din București care participă la campanie sunt: Concept Store Mega Image Piața Gemeni (Strada Vasile Lascăr, nr. 108-116, sector 2), Concept Store Mega Image Piața Sudului (Șoseaua Olteniței, nr. 208 , Sector 4), Magazin Mega Image Liziera (Șos. Pipera-Tunari, nr. 166-168, jud. Ilfov), Magazin Mega Image din cadrul Jolie Ville (Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 103bis, Voluntari), Magazin Mega Image din cadrul Bucureşti Mall (Calea Vitan 55-59) şi din cadrul Plaza România (Bulevardul Timișoara 26).

Filmul de prezentare a campaniei aici: https://www.youtube.com/channel/UCK0Yvb5w16oXk-jocqV5ZAw.

Echipa McCann București care a contribuit la această campanie este formată din: Executive Creative Director: Cătălin Dobre, Art Director: Mihai Gheorghe, Copywriter: Daniel Dobrin, Client Service Director: Dana Hogea; Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Account Manager: Mihaela Vasilescu; Account Executive: Iulia Ciortan; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; AV Producer: Alexandru Platon; Senior DTP: Victor Huzum; Production Manager: Petre Brumă.
Imagine: Colorbitor Production; Studio video: Visual Effects Studio; Studio audio: Kemper Music.

Bucuresti, 03.12.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *