Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mega Image si Ogilvy PR lanseaza competitia de creatie Mega Chic

Mega Image si Ogilvy PR invita tinerii creativi, designeri cunoscuti sau in devenire sa inscrie, in perioada 7 octombrie – 7 noiembrie 2014, idei pentru design-ul celei mai noi colectii de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image.

Competitia de creatie se desfasoara pe pagina Facebook.com/MegaImageRomania, in cadrul aplicatiei dedicate Mega Chic, si este deschisa tuturor celor care isi doresc sa transforme clasicele sacose reutilizabile de cumparaturi intr-o adevarata colectie de accesorii de shopping.

Participantii au la dispozitie 3 teme de concurs – Eco Attitude, Creatii Romanesti si Cult Urban – si pot inscrie in perioada 7 octombrie – 7 noiembrie 2014 cele mai revolutionare idei.

Inspirata din universul Mega Image, un mix format din dragostea pentru gusturile autentice romanesti, energia investita in proiecte sustenabile si mandria de a fi parte din viata unui oras atat de vibrant cum este Bucurestiul, colectia Mega Chic se adreseaza tuturor celor care sunt interesati de design si proiecte culturale, pasionati de fotografie sau pur si simplu de cele mai noi trend-uri de fashion si cuisine.

Mega Chic

“Prin aceasta provocare, ne dorim sa ne ancoram si mai mult in viata orasului nostru, care este o sursa inepuizabila de inspiratie si energie creativa. Energie pe care suntem incantati sa o putem restitui zilnic celor care ne trec pragul prin proiecte inovatoare si experiente surprinzatoare”, explica Adrian Nicolaescu, Director de Marketing Mega Image.

„Pentru mine, Mega Image este ceea ce unii numesc «lovemark». Vizitez de doua ori pe zi «produsul» si ma bucur de fiecare data cand am ocazia sa lucrez pentru brand si echipa lui. Dupa ce am creat Mega Verde, Mega Chic scrie acum un nou capitol dedicat designerilor profesionisti sau de ocazie ce vor putea sa-si puna amprenta pe stilul nostru urban, ajutati de mijloacele unui mega brand”, spune Dani Macarie, Creative Director Ogilvy & Mather Romania.

Dupa incheierea perioadei de inscrieri, intre 8 si 23 noiembrie, un juriu format din specialisti in fashion, fotografie si arta, alaturi de publicul larg, va selecta lucrarile finaliste si castigatorii care vor semna colectia de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image. In final, cele 3 design-uri castigatoare, cate unul pentru fiecare tema de concurs, vor deveni imaginea noii colectii de sacose Mega Chic, urmand a fi prezente in toate magazinele Mega Image din Bucuresti si din toata tara.

Mai multe detalii despre competitie, regulament, inscrieri si premii sunt in aplicatia Mega Chic, disponibila pe pagina Facebook.com/MegaImageRomania.

Comunicarea competitiei include actiuni de PR, promovare in social media, in universitati si in-store. Echipele implicate in proiectul Mega Chic by Mega Image sunt:
Din partea Mega Image – Adrian Nicolaescu, Lorina Ghindaoanu, Oana Dumitriu, Mirela Ștefan.
Din partea Ogilvy PR – Claudia Mihalascu, Raluca Manaila, Paula Popa, Matei Popescu, Dani Macarie, Corina Bompa, Catalin Popescu, Bogdan Anghel, Andreea Mitea, Luana Roth, Lilian Neagu, Mihaela Fleancu.

Bucuresti, 07.10.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.