Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mega Image si McCann Bucuresti lanseaza campania „Play with your inspiration”

Contul Mega Image Romania a intrat in portofoliul McCann Bucuresti incepand cu luna martie 2013

Noua campanie Mega Image – „Play with your inspiration” – a fost lansata la finalul lunii aprilie si este prima campanie de comunicare dezvoltata de agentia McCann Bucuresti pentru Mega Image Romania.

In cadrul campaniei „Play with your inspiration”, activa pe toata durata anului 2013, vor fi dezvoltate mai multe spoturi TV. Prima executie din cadrul noii campanii este spotul “1 mai prelungit sau Paste prelungit”:
Primul spot din campanie: https://www.youtube.com/watch?v=mTq-_8ac-ak.

„Noua campanie subliniaza faptul ca Mega Image este mai mult decat un simplu loc in care iti faci cumparaturile, este o sursa de inspiratie pentru experimentari. Ne propunem sa venim mereu cu ceva nou si sa transformam magazinul Mega Image in locul de unde pleci cu idei, pentru ca iti permiti sa incerci orice: este aproape si are cele mai bune oferte. Propunerea celor de la McCann Bucuresti – Campania «Play with your inspiration» – a raspuns exact nevoilor noastre de comunicare iar executia simpla si usor de inteles va contribui la pozitionarea brandului Mega Image printre brandurile «inspirationale»”, a declarat Raluca Alexandrescu, Marketing Manager Mega Image.

“Din punct de vedere creativ, am exprimat ideea ca in jocul din copilarie: “Eu spun un cuvant, iar tu spui exact ceea ce iti trece prin minte cand auzi respectivul cuvant”. La fel de simplu e si la Mega Image: atunci cand te gandesti la un anumit produs, instantaneu in minte faci conexiunea cu un produs “inrudit”. Rezultatul poate fi un mic-dejun ca si cel din vacanta la Paris. De aceea, cand ma gandesc la campania de la Mega Image, ma gandesc ca pot sa ma joc de fiecare data cand sunt la cumparaturi. Si cand ma gandesc la joaca + cumparaturi, ma gandesc la o experienta deosebita care face dintr-un lucru obisnuit, un lucru deosebit. Iar cand ma gandesc la un lucru deosebit, ma gandesc sa imi iau ceva de la Mega”, a declarat Daniel Dobrin, copywriter McCann Bucuresti.

Comunicarea campaniei va fi realizată pe TV, radio, outdoor si in store.

Colaborarea dintre Mega Image Romania si McCann Bucuresti a inceput in luna martie 2013, cand, in urma unei licitatii, Mega Image Romania a ales McCann Bucuresti pentru serviciile de creaţie.

Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la această campanie este formată din: Executive Creative Director: Catalin Dobre, Head of Strategy: Diana Ceausu; Client Service Director: Dana Hogea; Copywriter: Daniel Dobrin, Art Director: Mihai Gheorghe, Strategic Planner: Luciana Duma, Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Account Manager: Mihaela Vasilescu, New Business Director: Beatrice Iftimi, Head of AV Production: Tiberiu Munteanu, AV Producer: Alexandru Platon, Senior DTP Team: Nicolae Ileana, Daniel Avramita, George Ciurtin, Iulian Mihai.

Studio foto: Greenmind Studio; Studio audio-video: Visual Effects Studio.

Bucuresti, 20.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.