Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Medlife va lansa primul hotline de asistenta medicala privata – TelMed, disponibil 24 din 24 de or

Noul hotline va deveni un sprijin atât pentru clienţii de pe segmentul individual (fee for service), cât şi, în premieră, pentru clienţii corporativi

Reprezentanții Medlife, liderul pieței serviciilor medicale private din România, vor lansa un hotline medical disponibil tutoror românilor care vor avea nevoie urgentă de consiliere medicală privind starea de sănătate, administrarea tratamentului și îndrumarea către un medic specialist.
 
Reprezentanţii Medlife susţin că iniţierea acestui proiect a venit ca urmare a numărului foarte mare de solicitări înregistrate pentru ambulanţă la 112 care nu sunt soluţionate în totalitate, având ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenţa medicală de urgenţă la nivel naţional.

Potrivit ultimelor date statisitce ale Sistemului Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă, parte a Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, în primele 5 luni ale anului acesta au fost înregistrate peste 5,5 milioane de apeluri telefonice pentru ambulanţă la nivel naţional, dintre care 2 mil. de apeluri au fost înregistrate în Bucureşti.

“Vom lansa această linie telefonică din dorința de a veni în întâmpinarea românilor care au nevoie de asistență medicală de urgență în identificarea diferitor probleme de sănătate sau a celor care nu reușesc în timp real să se deplaseze la o unitate medicală, dar şi pentru a integra acest sistem în premieră către clienţii coorporativi. Ne propunem ca prin intermediul acestui proiect specialiștii noștri să devină consilierii de încredere pentru orice problemă de sănătate cu care se confruntă pacienții”, a declarat Nicolae Marcu, Director Executiv Medlife.

Pentru a pune în funcțiune noua linie telefonică, reprezentanții Medlife vor înființa un departament operațional asistat de 16 medici generaliști care vor fi la dispoziția pacienților 24 din 24 de ore.

Reprezentanții Medlife au precizat că toate apelurile vor fi înregistrate, iar orice formă de abuz, în sensul utilizării unui limbaj neadecavat sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizată autorităților competente.

Investiția în acest proiect se ridică la valoarea de 450.000 de euro, lansarea acestuia fiind planificată pentru septembrie 2009. La ora actuală, reprezentanţii companiei sunt în negocieri avansate pentru alegerea unuia sau mai multor operatori telefonici.

Bucuresti, 23.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.