free download 78 travel guides written by experts

Medierea se consolideaza ca brand

Peste 500 de mediatori au participat joi, 28 noiembrie 2013, la Conferinţa Naţională a Mediatorilor cu tema „Medierea, un bun national”, care a avut loc la Hotelul Marshal Garden din Bucureşti, organizată de Consiliul de mediere, cu sprijinul BCR.

În prima parte a Conferinţei s-au transmis mesaje din partea: Prim-ministrului, Guvernului, Camerei Deputaţilor, Ministerului Justiţiei, Ministerului Sănătăţii, Ministerului Muncii, Patriarhiei Române, Uniunii Profesiilor Liberale etc.

„Apreciez activitatea de mediator deoarece ea face apel la o serie de valori în care cred foarte mult. Este vorba despre toleranţă, responsabilitate, empatie, solidaritate. Societatea în care trăim are nevoie astăzi, mai mult ca oricând, de aceste valori, iar dumneavoastră sunteţi unii dintre cei care le promovaţi. Pentru acest lucru vă mulţumesc. Vreau de asemenea să vă mulţumesc şi pentru premiul pe care mi l-aţi acordat la Gala de acum două săptămâni. El este în fapt premiul dumneavoastră, al tuturor mediatorilor. Al domnului Bădulescu în special, care depune necontenit eforturi pentru a promova activitatea şi profesia de mediator. Sunteţi un corp profesional tânăr, dar dinamic; perseverent şi încrezător în rolul pe care îl aveţi în societate. Nu întâmplător ponderea conflictelor rezolvate prin procedura medierii a crescut constant în ultimii ani, iar importanta profesiei dumneavoastra este recunoscută atât de Sistemul de Justiţie, cât şi de cetăţenii care apelează la serviciile pe care le oferiţi. În final, aş vrea să vă asigur că voi rămâne un susţinător al medierii şi al valorilor pe care această profesie se bazează.” – Mesajul Premierului Victor Ponta

Cea de a doua parte a Conferinţei a propus o serie de dezbateri interactive, susţinute de membrii Consiliului de mediere: "Calitatea serviciului de mediere", "Informarea – etapa prealabilă încheierii contractului de mediere", "Consecinţe ale acordului de mediere ODR (Online Dispute Resolution)", "Personal branding în mediere", "Necesităţi şi reguli cu privire la publicitate şi promovare", "Medierea transfrontalieră".

„Medierea devine un brand în România, care se crează pe baza unei identităţi bine conturate şi se adresează unui segment de piată definit. Fiecare acord de mediere încheiat contribuie la consolidarea acestui brand, pe care ni-l dorim puternic şi bine ancorat în societate. Strategia Consiliului de mediere nu vizează doar degrevarea instanţelor de dosare, ci şi sistemul de educaţie”, a afirmat Dorin Valeriu Bădulescu, preşedintele Consiliului de mediere.

Consiliul de mediere este un organism autonom cu personalitate juridică, de interes public, cu atribuţii de reglementare în domeniul medierii, înfiinţat în temeiul art. 17 alin. (1) din Legea nr. 192/2006 privind organizarea şi exercitarea profesiei de mediator.

Bucuresti, 05.12.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *