Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Medicover, alaturi de Cohn&Jansen, a fost primul brand din Romania

care a comunicat pe segmental serviciilor de sanatate privata

Medicover a fost declarat Superbrandul anului 2008 pe domeniul serviciilor de sanatate private din Romania. Includerea brandului Medicover in randul celor mai renumite marci din Romania vine ca o recunoastere a efortului sustinut pe comunicare si branding pe care compania l-a depus de-a lungul timpului.  

In colaborare cu agentia de creatie Cohn&Jansen, Medicover a fost primul brand din Romania care a comunicat pe segmentul serviciilor de sanatate privata sub sloganul “Medicul tau personal”.  An de an, Medicover a construit o imagine de brand consecventa realizand o serie de campanii de comunicare, printre care “Povara – Cand unul este bolnav, al doilea munceste de doua ori mai mult” (insert machete) dedicata promovarii abonamentelor pentru companii,-  “Nu-ti trata copilul ca pe un adult” (insert machete) – dedicata promovarii abonamentului pentru copii, Kidcard”, – “Cancerul  nu doare” (insert machete) – dedicata preventiei cancerului de col uterin si cancerului la san. Medicover a demonstrat de-a lungul timpului, ca prin experienta si servicii, poate sa satisfaca clientii, avand in acelasi timp o comunicare consecventa, toate acestea contribuind la reputatia excelenta a companiei.

Clasamentul final SuperBrands 2008 a fost realizat dupa criteriile reputatie si prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata si este condus de Orange, Vodafone, Coca-Cola, Petrom si Nokia. Caracteristicile unui Business Superbrands sunt: companie cu performante bune,  companie cu produse si servicii de foarte buna calitate, reputatie excelenta,  companie de incredere si companie solida. Selectia s-a bazat si pe rezultatele unui studiu cantitativ la nivel de Bucuresti si in 17 orase din Romania realizat de Superbrands Romania si AC Nielsen.

Bucuresti, 05.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.