Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Medic One scrie din nou istorie pe piata romaneasca si lanseaza prima aplicatie de prim ajutor

pe telefonul mobil, intr-un proiect CSR pentru Crucea Rosie

Medic One, prima agenție din România dedicată exclusiv comunicării in domeniul sănătății, a dezvoltat pentru Crucea Roșie un proiect de Corporate Social Responsibility fără precedent: o aplicație de prim ajutor pe telefonul mobil – special pentru iPhone, ce cuprinde informații despre cele mai frecvente cazuri de accidente şi mai ales instrucţiuni pas cu pas, menite să ajute efectiv în momentul în care salvatorul oferă primul ajutor într-o situaţie de criză.

Cinci companii ale grupului din care face parte Medic One și-au unit echipele de specialiști pentru a dezvolta această aplicație.

Astfel, Mobile Works, prima companie de mobile marketing de pe piața românească, s-a ocupat de dezvoltare, realizând cea mai completă aplicație de acest tip existent în limba romană, iar Lowe&Partners a integrat întregul proces creativ prin promovarea în spatiul offline, într-un parteneriat exclusiv cu real,- Hypermarket. În rețeaua real,- Hypermarket se găsesc OOH-uri cu codul QR al aplicației, ce poate fi descărcată pe loc pe telefoanele de tip iPhone.

În cadrul acestui proiect a fost implementată pe pagina de Facebook Crucea Roșie Română o aplicație specială, un chestionar care testează aptitudinile de salvator ale utilizatorilor, intitulat “Ce fel de salvator ești?”.

De componenta digitală s-a ocupat Hyperactive, în timp ce GolinHarris a asigurat comunicarea directă cu influențatorii relevanți, jurnaliști și bloggeri care susțin acest nou demers Crucea Roșie Română.

“Suntem mândri că am pus bazele unui proiect de Corporate Social Responsability în premieră, care prin know-how-ul echipelor de specialiști din grupul nostru de comunicare, iată, poate salva vieți. Este o cale pe care noi ne-am asumat-o – aceea de a veni în ajutor și de a sprijini comunitatea. Înființarea Punctelor de Prim Ajutor în zonele izolate ale ţării este un alt efect pozitiv al demersului dezvoltat împreună cu Crucea Roșie“, a declarat Oana Cociașu, Managing Director Medic One.

Pentru fiecare descărcare a aplicației, real,- hypermarket donează 2 euro către Crucea Roşie Română, pentru a sprijini înfiinţarea Punctelor de Prim Ajutor în zonele izolate ale ţării. În plus, ghidul permite înscrierea directă la cursurile de prim ajutor organizate de Crucea Roşie în oraşul de reședință al utilizatorului.

Aplicația, disponibilă doar pentru iPhone, are două secţiuni disponibile – „Învaţă” şi „Urgenţe” – ce ghidează utilizatorii către tipul de conţinut solicitat: informaţie care ajută în identificarea problemei, respectiv informaţie ce explică modul de acţiune odată ce problema a fost identificată.

Aplicația se poate descărca scanând codul QR-ul sau accesând direct link-ul: https://itunes.apple.com/ro/app/prim-ajutor/id577469819?mt=8.

Bucuresti, 01.03.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.