Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

mediaTRUST Romania lanseaza noua platforma de monitorizare si analiza media

Mediatrust

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi, începând din 1 decembrie 2010, cel mai modern instrument de monitorizare şi evaluare a apariţiilor în presa din România.

Intuitivă, rapidă şi uşor de utilizat, proiectată pentru a răspunde nevoilor chiar şi celor mai pretenţioşi clienţi, perfectă pentru lucrul cu rezultatele zilnice ale monitorizării media – aceasta este noua platformă mediaTRUST.

Noul instrument oferit de mediaTRUST România pune accent pe evaluarea materialelor monitorizate – tonul este atribuit în mod automat cu o eficienţă de aproximativ 80% şi este disponibil pe platforma dedicată. Clienţii companiei pot prelucra şi evalua materialele rezultate în urma monitorizării utilizând platforma online pusă la dispoziţie în mod gratuit.

Au fost adăugate şi dezvoltate module noi de monitorizare. În modulul Social Media au fost introduse pentru monitorizare cele mai relevante bloguri şi forumuri din România, în scopul de a semnala clienţilor noştri doar rezultate ale monitorizării ce pot avea cu adevărat impact.

Al doilea modul important este cel creat de mediaTRUST România înpreună cu IMM Polonia – Monitorizarea Automată a Internetului (AMI). Acesta permite deopotrivă rapiditate în obţinerea informaţiilor publicate în paginile web, cât şi adaptarea criteriilor de căutare în funcţie de evenimentele ce au loc în activitatea companiilor client.

“Anul 2010 a însemnat o mare provocare, nu doar pentru mediaTRUST România, ci pentru orice companie din piaţa de monitorizare media. Mediul on-line, ca mijloc de comunicare, cunoaşte cea mai mare dinamică, iar companiile de monitorizare a presei trebuie să îşi susţină clienţii în strategiile lor de comunicare prin noile canale deschise. Investiţiile mediaTRUST în dezvoltarea unor soluţii moderne, bazate pe adaptabilitate ridicată la nevoile clienţilor, au facut posibilă nu doar păstrarea portofoliului de clienţi în 2010, ci chiar mărirea acestuia, rezultatul fiind o creştere a cifrei de afaceri cu aproape 20%.„ Bogdan Apostol – Director General mediaTRUST România

Despre mediaTRUST România

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi a fost achiziţionată în toamna anului 2008 de către Institute of Media Monitoring din Polonia. Din anul 2004 mediaTRUST este membru FIBEP, ceea ce ne-a permis sa furnizăm monitorizare de presă pe filiere internaţionale, pentru companii multinaţionale din toate continentele.

În anul 2010, mediaTRUST a reuşit să câştige peste 15 clienţi noi din rândul companiilor multinaţionale prezente pe piaţa din România, graţie facilităţilor revoluţionare puse la dispoziţia clienţilor săi.

Bucuresti, 30.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.