Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MediaCom a fost numita Reteaua Anului la M&M Global Awards 2013

MediaCom a fost numită Agency Network of the Year în cadrul M&M Global Awards 2013 – acesta dată fiind a patra oară în cinci ani când agenţia este distinsă cu acest premiu.

De asemenea agenţia a fost premiată şi în cadrul a patru categorii, demonstrând abilitatea de a promova strategii de clasă la nivel mondial pentru Coca-Cola, Procter & Gamble (inclusiv Gillette) şi Shell.

Premiile M&M Global Awards recunosc şi celebrează cele mai bune campanii de publicitate multi-market, cele mai inovative şi eficiente proiecte şi cea mai bună coordonare a strategiilor de publicitate pe mai multe pieţe.

Activitatea MediaCom a fost celebrată la premiile din Londra pe data de 5 septembrie, agenţia câştigând categoriile Cea mai bună strategie de comunicare, Premiul pentru eficienţă, Performanţă în sport şi Cea mai bună campanie auto.

MediaCom a dominat shortlistul, cu 17 nominalizări care includ campanii din peste 30 de pieţe din întreaga lume, realizate pentru clienţi ca Universal Pictures, Volkswagen şi Deutsche Telekom.

Aceste premii consolidează istoria performanţei excelente a MediaCom în competiţiile pentru premii globale. MediaCom a fost numită Agency Network of the Year pentru trei ani consecutivi la M&M Global Awards între 2009 şi 2011 şi a câştigat Agency Network of the Year în cadrul festivalul Media Global în anii 2010 şi 2012.

Stephen Allan, Preşedinte şi CEO al MediaCom Worldwide, a spus: „Suntem încântaţi să primim din nou recunoaştere ca Agency Network of the Year la M&M Global Awards 2013. Am câştigat acest titlu patru ani din cinci şi acest succes demonstrează capacitatea noastră continuă de a livra proiecte cu abordare integrată pe mai multe pieţe, la cel mai înalt nivel, şi cele mai bune soluţii pentru clienţii noştri. Suntem, de asemenea, încântaţi să fim fruntaşi în cadrul nominalizărilor, cu 17 intrări. Succesul obţinut cu atât de multe branduri diferite şi din atât de multe birouri diferite arată că livrăm creativitate şi inovaţie în întreaga reţea.”

Campaniile MediaCom premiate în cadrul M&M Global Awards 2013:
• Premiul pentru eficienţă
MediaCom LATAM: Procter & Gamble, Gillette – “To your Armpits and Beyond!”
• Cea mai bună strategie de comunicare
MediaCom Indonesia/Malaysia/Singapore: Coca-Cola – “Spread the Spirit: Coca-Cola Inspires a Massive Movement in Ramadhan and Raya”
• Cea mai bună campanie auto
MediaCom International: Shell – “Shell Helix: Driven to Extremes”
• Performanţă în sport
MediaCom International: Procter & Gamble – “Thank You, Mom“

Despre MediaCom România

MediaCom România, parte a reţelei internaţionale MediaCom deţinută de WPP, este una dintre cele mai puternice agenţii de media din România, care oferă servicii complexe de media planning, negociere şi cumparare media, dezvoltare de proiecte speciale, sponsorizări, analize de piaţă şi consumator.
Printre clienții agenției se numără: P&G,vreui Bayer, Deichmann, Baumax, Billa, Penny Market, Diva/Universal, Intersport, Dr. Oetker, Amigo, Fabryo, New Yorker, Unicredit, Sony, Wyeth, Electronic Arts, Peek&Cloppenburg.

Despre MediaCom

MediaCom este una dintre cele mai mari companii de media la nivel mondial, cu încasări care depăşesc 28 de miliarde USD (Sursa: RECMA 2012). Are un număr de 4.600 de angajaţi în 113 birouri, din 89 de ţări din întreaga lume. Strategia companiei este condusă de filosofia „Oamenii pe primul loc, rezultate mai bune”, care plasează grija pentru oameni – consumatori, clienţi şi angajaţi – ca esenţă a unor rezultate de business optime. MediaCom a fost numită Agency Network of the Year la Festivalul Media Global 2012 şi 2010, precum şi Agency Network of the Year în cadrul M&M Global Awards pentru trei ani consecutivi 2011, 2010 şi 2009.

MediaCom cuprinde mai multe divizii lider în industriile lor, cum ar fi: MediaCom Interaction, o agenţie globală de marketing digital şi interactiv, care foloseşte cele mai avansate tehnologii proprii pentru a creşte afacerile clienţilor; MediaCom Response, agenţia de marketing direct, care creează legături strânse şi chibzuite cu clienţii; MediaCom Beyond Advertising, specialiştii în conţinutul de brand; MediaCom Sport, echipa de sponsorizare şi strategie în sport; şi MediaCom Business Science, echipa care asigură atingerea cotelor maxime de vânzari pentru clienţi. MediaCom WorldWide este membră a WPP, cel mai mare grup mondial de comunicare, si parte a grupului GroupM, ramura a WPP în managmentul investiţiilor în media. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.mediacom.com.

Bucuresti, 12.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.