Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Media Galaxy si DDB Romania bat recorduri cu „Cel Mai Mare Black Friday Ever”

The GroupDDB România, agenție membră a grupului de comunicare The Group, anunță lansarea unei campanii record – „Cel Mai Mare Black Friday Ever”, dezvoltată pentru brandul Media Galaxy.

În perioada 30 octombrie – 30 noiembrie 2015, retailerul electro-IT Media Galaxy desfășoară cea mai mare activitate promoțională de Black Friday.

"Experienta pe care o oferim clienților noștri este cea mai importantă pentru Media Galaxy. De aceea, încercăm să venim mereu cu noi abordări, inovatoare și îndrăznețe, care să îi surprindă într-un mod plăcut. Prin recordul pe care îl stabilim cu dorim de fapt să le oferim cea mai bună experiență de Black Friday. Le punem la dispoziție mai multe produse la ofertă, stocuri mai mari, noi promoții săptămânal și, cel mai important, confortul de a alege în liniște produsele pe care și le doresc", spune Carmen Căpitănescu, Marketing Director Media Galaxy.

Pentru a marca această promoție specială, care reprezintă o premieră pentru piața din România, DDB a pregătit un concept de campanie care să producă sonoritate.

Campania este împărțită în patru etape de câte o săptămână. În fiecare etapă, sunt comunicate promoțiile săptămânale prin execuții dedicate.

Anul acesta de Black Friday, am dorit să surprindem cu promoția specială nu doar prin varietatea de oferte, cum s-a întâmplat până acum. Astfel, pornind de la insight-ul conform căruia Black Friday a devenit pentru consumatori un eveniment marcat de frustrări, am construit pe direcța creării unei alt fel de experiențe, mai plăcută, mai relaxată, completă. Abordarea e în acord cu esența brandului Media Galaxy, care caută constant să inoveze pentru a răspunde mai bine nevoilor consumatorilor. Așa s-a născut , o campanie prin care le spunem românilor că perioada promoțională de Black Friday poate fi una de care să se bucure cu adevărat pentru că nu mai este nevoie să stea la cozi, să se trezească cu noaptea în cap sau să alerge după produsele pe care și le doresc”, spune Roxana Ţâmpău, Managing Director DDB România.

Noua campanie de imagine include o comunicare integrată: TV, radio, online, in-store, proiecte speciale la metrou.

Bucuresti, 03.11.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *