Media Direction, agenţia de media a grupului BBDO România, îşi extinde portofoliul cu un nou client, compania farmaceutică slovenă KRKA.
Media Direction a fost desemnată câştigătoare în urma pitchului organizat de companie în luna noiembrie a anului trecut. Astfel, începând cu 2010, agenţia va oferi pentru noul său client toate serviciile de media, incluzând planning, media buying, strategie şi research pentru toate produsele KRKA.
Bucuresti, 19.01.2010
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Agenția de comunicare Creative City, fondată de Andreea Retea, anunță colaborarea cu 2Performant
Cine are ce trebuie? Welcome to Successful Living este campania Diesel Primăvară-Vară în parteneriat...
Orange anunță o nouă semnătură de brand, “Orange e aici”, care aduce în prim-plan atât serviciile, c...
Bergenbier S.A. lansează Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core
Pantofii must-have pentru această primăvară
Brandfusion și rebrandingul Veruvis se numără printre câștigătorii 2024 REBRAND 100® Global Awards
Aela Cotabiță este noul Managing Director al Highlight PR
Compania elvețiană SGS va fi reprezentată de First Connect în relația cu media din România