free download 78 travel guides written by experts

Media Direction promoveaza noul Clio Cosmopolitan „doar pentru fete”

Media Direction semnează campania media pentru promovarea unei serii speciale a modelului Renault Clio. Lansat la sfârşitul lunii martie, Clio Cosmopolitan este un concept de serie limitată care poartă semnatura designerului român Venera Arapu şi presupune, pe lângă personalizarea automobilului, şi o serie de accesorii pentru cea care îl conduce: tetiere, lady pack (care conţine esarfă, geantă şi umbrelă) semnate, de asemenea, de Venera Arapu. Astfel, modelul Clio, consacrat în categoria automobilelor de oraş, devine automobilul pe care femeile şi-l doresc şi pentru care bărbaţii ar face orice să-l obţină.

Campania media pentru lansarea Clio Cosmopolitan se desfăşoară în perioada 8 – 28 aprilie printr-un mix de media care cuprinde: TV, print şi internet.
Selecţia mediilor a pornit de la preferinţele targetului, format preponderent din femei cu vârste între 25 şi 35 de ani, din categoria de venituri peste medie şi educaţie superioară.

Spotul TV al campaniei rulează, pe lângă staţiile principale, şi pe posturile de nişă pentru femei, la fel cum pentru componenta print a campaniei au fost vizate, în principal, revistele de lifestyle feminin.

Campania online direcţionează utilizatoarele site-urilor pentru femei căre site-ul dedicat produsului, www.cliocosmopolitan.ro. Aici, doamnele şi domnisoarele găsesc explicaţii referitoare la dotările Clio Cosmopolitan şi, în plus, au posibilitatea de a se înscrie la un concurs cu premii „doar pentru fete”.

Partea a doua a campaniei va cuprinde mai multe proiecte speciale desfăşurate pe mediile print şi online.

Proiectul special online presupune, pe lângă o serie de advertoriale, reinventarea cursorului şi transformarea lui într-un Clio Cosmopolitan în miniatură, care să amuze şi să antreneze utilizatoarele.

Ediţia specială Clio, semnată Venera Arapu, este promovată pe mediile print şi printr-o serie de proiecte speciale, cel mai vizibil fiind cel desfăşurat în revista parteneră Cosmopolitan. Proiectul din revistă se bazează pe o expunere combinată, formată din machetă şi advertoriale, la care se adaugă un pictorial realizat în exclusivitate. În plus, posesoarele modelului Clio Cosmopolitan vor beneficia timp de un an şi de un abonament gratuit la revistă.

Bucuresti, 16.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *