Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Meciurile din sferturile EURO 2012, cele mai vizionate programe tv in perioada 21-24 iunie

TVR1

Peste 1.800.000 de români au urmărit dramatica partidă Anglia – Italia de la TVR 1

Cele patru meciuri din sferturile de finală ale Campionatului European de Fotbal, transmise în direct de TVR 1, TVR HD şi euro2012.tvrinfo.ro, au ocupat primele poziţii ale clasamentului programelor tv difuzate în ultimele zile. Aşa cum era de aşteptat, cea mai vizionată partidă a fost cea disputată duminică, 24 iunie, între reprezentativele Angliei şi Italiei, încheiată cu lovituri de la 11 metri.

Meciul Anglia – Italia a poziţionat TVR 1 pe primul loc ca audienţă timp de peste două ore şi jumătate. În intervalul orar 21.45-24.25, TVR 1 a fost urmărit de o medie de 1.822.000 de telespectatori (rating* mediu de 9,6% şi cotă medie de piaţă** de 24,2%, la nivel naţional). Dintre aceştia, 1.133.000 s-au situat în mediul urban (10,8% rating mediu şi 26,6% share mediu). Şi la nivelul publicului comercial, TVR 1 a fost lider de audienţă, fiind urmărit de 541.000 de telespectatori, în medie (9,8% rating mediu, respectiv 26,1% cotă medie de piaţă). Momentele pline de tensiune din finalul partidei au fost, de altfel, cele mai urmărite, aproape 2.000.000 de români fiind cu ochii pe TVR 1 pe durata transmiterii penalty-urilor.

Locul al doilea în clasamentul sferturilor de finală la EURO 2012 l-a ocupat partida Germania – Grecia, din 22 iunie. Şi pe durata acesteia (între orele 21.46-23.38), TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, ea fiind urmărită de 1.466.000 de iubitori ai fotbalului (7,7% rating mediu şi 18,9% share mediu, la nivel naţional), dintre care 926.000 în mediul urban (8,8% rating mediu şi 21,2% cotă medie de piaţă). La nivelul publicului comercial, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 7,5% şi un share mediu de 21,1%.

Interesul românilor a fost foarte mare şi pentru partida Spania – Franţa, ocupanta locului 3 la audienţă în topul EURO 2012. Desfăşurată sâmbătă, 23 iunie, în intervalul orar 21.45-23.35, ea a fost vizionată de 1.427.000 de telespectatori din ţară (rating mediu de 7,5% şi share mediu de 19,2%), dintre care 891.000 în mediul urban (rating mediu de 8,5% şi share mediu de 20,9%). Publicul comercial care a urmărit acest meci la TVR 1 a reprezentat un rating mediu de 7,5% şi o cotă medie de piaţă de 20,3%.

O medie de 1.200.000 de microbişti din întreaga ţară (rating mediu de 6,3% şi share mediu de 16,4%) au văzut, la TVR 1, partida Cehia – Portugalia, disputată joi seară, între orele 21.45-23.36. Şi pe acest interval, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate targeturile, înregistrând o medie de 782.000 de telespectatori la nivel urban (7,4% rating mediu, respectiv 18,3% cotă medie de piaţă), respectiv un rating mediu de 6,3% şi un share mediu de 18,1% pe target comercial.

De miercuri, 27 iunie, EURO 2012 intră în faza semifinalelor, transmise, de asemenea, live pe TVR 1, TVR HD şi euro2012.tvrinfo.ro. Astfel, pe 27 iunie, de la ora 21.45, Portugalia întâlneşte Spania, la Doneţk, iar joi, 28 iunie, la aceeaşi oră, are loc Semifinala 2, între echipele Germaniei şi Italiei, la Varşovia.

Toate meciurile pot fi văzute de microbiştii din Capitală în Zona Suporterilor EURO 2012 din Piaţa Sf. Anton, în Centrul Vechi (în spatele Hanului lui Manuc), unde TVR şi Primăria Generală a Municipiului Bucureşti au pregătit un ecran de 20 mp. Pe acest ecran, se pot urmări în direct toate cele 31 de meciuri ale Campionatului.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR.

Bucuresti, 25.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.