Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Me.alchemy celebreaza la Artmark ~Chapeau, madame.The expo.~

Me.alchemy, singura platforma de branding personal dedicata liderilor lumii de business, si-a celebrat aseara evenimentul anual, prin lansarea ~Chapeau, madame.The Expo~, la galeriile Artmark.

Expozitia, avand drept punct de plecare sedintele me.alchemy oferite doamnelor selectate in Business Women Hall of Fame 2009, cuprinde 24 de fotografii, reprezentand portrete ale catorva dintre cele mai interesante personalitati feminine din lumea afacerilor, media si politica. Dorind sa pastram vie curiozitatea, nu vom dezvalui identitatea doamnelor, ale caror portrete pot fi admirate. Privitorul poate explora alaturi de fotografii, cateva dintre creatiile Kristinei Dragomir, palarii concepute special pentru nisa acestui tip de consumator curajos, creativ si rafinat.

„Chapeau, madame. The expo” este in egala masura un tribut adus doamnelor selectate in Hall of Fame de catre publisher-ul grupului The Marketer, dar si contextul in care, cea mai complexa echipa de profesionisti dedicata imaginii personalitatilor din top management a celebrat public gradul de sofisticare al proiectelor pe care le pot dezvolta. Fiind deja de notorietate faptul ca lista clientilor permanenti ai me.alchemy ramane o poveste privata, evenimentul a reprezentat indirect celebrarea la scena deschisa a unui an consistent si cu rezultate admirabile.

Sebastian Moise (foto), Dana Argesan si Mirela Ecobici (make-up), Roxana Balan (stilistica / accesorii) si Teo Migdalovici (business therapy / creative writing) – adica cei care deseneaza nucleul dur al me.alchemy, au fost rasfatati de complimentele si aplauzele invitatilor, la vernisajul onorat de prezenta unor nume sonore din lumea buna a media si afacerilor. 
 
„Disciplina brandingului personal de factura contemporana este o nisa pe care am intrat initial din zona consultantei de business si a discursului public pentru liderii de anvergura ai mediului de business. Treptat, portofoliul a fost completat cu elemente la fel de importante, acoperind, dincolo de expertiza pozitionarii, strategiei si a scriiturii, si serviciile care tin de imagine la sensul propriu, nu doar figurat (makeup, postura, fotografie destinata presei si contextelor publice). Cu o abrodare holistica a constructiei si consolidarii imaginii unui lider, am reusit sa oferim clientilor nostri un  instrument coerent si eficient, cu ecouri pozitive nu doar la scara individuala, ci mai cu seama la scara fiecarui business in parte”, a declarat Roxana Balan, purtatorul de cuvant al echipei.
 
Puteti consuma experienta ~Chapeau, madame. The expo”, cu ragazul necesar, alaturi de prieteni, colegi, clienti si apropiati in rastimpul acestei saptamini, in perioada in care lucrarile expuse raman un proiect accesibil publicului.

Pasul urmator in privinta ~Chapeau, madame.The expo~ e explorarea oportrunitatilor unei expuneri internationale a proiectului, intr-un gest de diplomatie privata. Mediul de afaceri international va putea astfel descoperi ~fata umana~, contemporana si expresiva a lumii de afaceri romanesti. Expozitia, in sine, are potentialul unui demers de ambasadoriat pentru Romania in evolutie, iar initiatorii proiectului isi propun sa prezinte aceasta carte de vizita mediului de business international, interesat sa cunoasca si, de ce nu, sa investeasca la noi.

Expozitia  ~Chapeau, madame.The expo~ se inscrie in contextul mai larg al Contact Lenses, un eveniment initiat de ArtMark si DesignYourself, alaturi de laboratorul alchimic al migdalelor amare, cu scopul de a reuni intr-o formula eclectica cele mai interesante lucrari de fotografie contemporana romaneasca, apartinand unor nume mari ale genului.

XTB si Infinit Solutions, alaturi de alesele vinuri Enira prezentate de somelierul Sergiu Nedelea, sunt partenerii inspirati care au ales sa sustina acest demers expozitional care se va derula saptaminal la Artmark, de fiecare data sub identitatea altui proiect de epxresie fotografica, pina la jumatatea lunii ianuarie 2010. 

Bucuresti, 18.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.