Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McDonald’s Romania a ales McCann PR pentru un parteneriat de 3 ani

McDonald’s România a desemnat McCann PR pentru coodonarea activităților de comunicare internă și externă ale companiei în următorii trei ani. Agenția McCann PR, afiliată rețelei globale, Weber Shandwick, a fost selectată în urma unui amplu proces de licitație la care au participat alte 3 agenţii.

”Toate cele 4 agenţii participante la pitch au depus eforturi extraordinare pentru a înțelege spiritul McDonald’s, însă strategia propusă de echipa McCann PR s-a apropiat cel mai mult de viziunea şi cerinţele noastre. Apreciem foarte mult munca uriașă pe care au întreprins-o pentru a răspunde briefului nostru complex. În același timp, suntem foarte încrezători și bucuroși să începem colaborarea cu o echipă pasionată, formată din profesionişti.”, a declarat Alexandra Olaru, HR & Communication Director McDonald’s România.

”Suntem onoraţi să câştigăm contul de comunicare McDonald’s România. Ne bucurăm în special pentru că un brand cu o istorie globală și o cultură inspirațională apreciază munca şi strategiile pe care le abordăm. Întregul demers a fost unul solicitant, dovedind importanţa pe care McDonald’s o acordă comunicării strategice.”, a punctat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR. “Suntem nerăbdători să punem bazele unui parteneriat de încredere, care să reflecte aptitudinile noastre în domeniul comunicării.”, a continuat Imola.

”McCann PR este o echipă tânără şi creativă. Putem spune că majoritatea am crescut alături de McDonald’s. Personal, îmi amintesc cu drag prima dată când am mers la McDonald’s, în 1995, în săptămâna deschiderii primului restaurant. Astfel, pitch-ul McDonald’s a reprezentat pentru mine o experienţă minunată prin intermediul căreia am putut afla mai multe despre un subiect fascinant – standardele de business abordate de McDonald’s în România şi, în același timp, o şansă de a forma și implementa propria viziune și strategie de comunicare pentru un brand global.”, a spus Ludmila Tones, Account Director McCann PR.

McCann PR va asista McDonald’s România în implementarea activităților sale de comunicare internă şi externă. Agenţiei îi revin atribuţii legate de: gestionarea relaţiei cu presa şi comunitățile social media, comunicarea de brand atât pentru produsele existente, cât şi pentru cele nou-apărute, comunicarea digitală şi online, precum şi comunicarea în situaţii de criză. De asemenea, McCann PR va sprijini McDonald’s în implementarea acțiunilor de sponsorizare, acţiunilor caritabile şi programelor de responsabilizare socială. Echipa de comunicare a companiei McDonald’s România este formată din Alexandra Olaru, HR & Communications Director și Ramona Gireada, Communications Manager.

Bucuresti, 23.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.