Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McDonald’s oferă peste 1.000 de noi locuri de muncă în cadrul campaniei de recrutare „Credem în tinerii din România”

Credem în tinerii din România McDonald's angajari

Noua campanie de recrutare derulată la nivel național de McDonald’s România aduce oportunități profesionale pentru tineri și un pachet atractiv de beneficii.

McDonald’s în România a lansat o nouă campanie de recrutare la nivel național prin care oferă oportunități profesionale și un pachet consistent de beneficii. Peste 1.000 de locuri de muncă sunt disponibile pe parcursul anului în rețeaua de restaurante cu servire rapidă, ca parte a campaniei de recrutare „Credem în tinerii din România”. Locurile de muncă vizează toate pozițiile disponibile în restaurantele McDonald’s: Crew member – lucrător comercial, Barista, Manager Trainee sau Guest Experience Leader – responsabil ospitalitate, și sunt dedicate atât aplicanților din București, cât și celor din alte orașe din țară unde compania este prezentă.

Credem în tinerii din România McDonald's angajari

McDonald’s își propune astfel să vină în sprijinul tinerilor, oferindu-le acestora oportunitatea de a se alătura unui mediu de lucru plăcut și incluziv, beneficiind de un salariu motivant, un program flexibil, care le permite să își continue studiile sau să își urmeze pasiunile, și un proces rapid de promovare. Astfel, un tânăr angajat care se alătură companiei în programul de Manager Trainee poate deveni director de restaurant în 3 ani de zile.

„Pachetul de beneficii pe care îl oferim este cu siguranță atractiv pentru tineri. Peste 44% dintre membrii echipei McDonald’s au vârsta sub 25 de ani, iar peste 30% dintre colegii noștri se află la primul lor job. De aceea, campania <> a reprezentat un pas firesc în strategia noastră de recrutare, pentru că ne dorim să purtăm un dialog autentic cu tânăra generație și să le arătăm acestora că înțelegem pe deplin nevoile și așteptările lor. Credem în potențialul lor, în optimismul și entuziasmul cu care se afirmă, și vrem să știe că ceva bun îi așteaptă la McDonald’s: sprijin, empatie, respect și un job unde pot fi ei înșiși.” a declarat Monica Zdrancotă, director Resurse Umane în cadrul Premier Restaurants, operatorul McDonald’s în România.

Cele 1.000 de locuri de muncă oferite în cadrul noii campanii de recrutare se adresează tuturor persoanelor cu vârsta de peste 16 ani și pot fi accesate și de candidați fără experiență, cu studii medii sau care sunt în curs de finalizare a studiilor superioare. Pentru un nou angajat, salariul variază în funcție de poziția ocupată și numărul de ore lucrate, la care se adaugă tichetele de masă, diverse sporuri pentru ture de noapte sau de weekend și bonusuri în funcție de rezultatele restaurantului. Astfel, pentru o normă de 8 ore, un Crew member (lucrător comercial) poate primi un pachet salarial de până la 2.800 de lei net, în vreme ce un Manager Trainee poate avea un venit de 3.700 de lei net.

Angajații beneficiază, de asemenea, de sesiuni de training gratuit pentru dezvoltarea abilităților de lucru cu clienții sau pentru a deprinde abilități de management, cursuri de igienă și ospitalitate, programe de sprijin în educație, ajutoare sociale, zile libere pentru evenimente speciale, campanii cu premii, bonusuri de recomandare sau pentru răsplătirea performanțelor.

Totodată, aceștia beneficiază de reducere de 50% la achiziționarea produselor preferate în timpul programului de lucru și, în limita locurilor disponibile, au posibilitatea de a lucra la restaurantul aflat cel mai aproape de casă.

Campania de comunicare „Credem în tinerii din România” reprezintă promisiunea brandului de le oferi tinerilor posibilitatea unui prim pas pe piața muncii, unde dorința de a învăța compensează cu lipsa de experiență, iar activitatea la job nu intervine în timpul dedicat studiului. Campania este prezentă pe toate mediile de comunicare, la nivel național, și cuprinde o serie de activări dedicate potențialilor și viitorilor angajați ai brandului.

Cei interesați de posturile oferite de McDonald’s în cadrul noii campanii de recrutare, pachetul de beneficii și procesul de aplicare pot accesa informațiile și pe site-ul companiei, în secțiunea de carieră https://mcdonalds.ro/cariera

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.