Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Worldgroup Romania este cel mai premiat grup de comunicare

din Romania in cadrul Premiilor Effie Romania

Total de 5 premii, pentru 5 clienti ai agentiei: 1 trofeu de aur, 2 de argint si 2 de bronz

McCann Worldgroup Romania ramane cel mai premiat grup de comunicare din Romania in cadrul Effie Awards Romania, castigand un total de 5 trofee la editia din 2015 a festivalului.

Doua dintre cele 5 trofee au fost castigate in una dintre cele mai importante categorii ale festivalului: Sustained Success, categorie care rasplateste brandurile cu rezultate exceptionale timp de 3 ani consecutivi.

Premiile castigate in categoria Sustaines Success: Aur pentru Vodafone Romania, cu campania „Vodafone Network”; Argint pentru Heineken Romania, cu campania Neumarkt „Gustul puternic si amarui”.

“Sursa principala de mandrie pentru noi este sa construim branduri care schimba paradigma categoriei si ajung sa capete impact cultural, demonstrand deopotriva creativitate si eficienta. Suntem recunoscatori ca avem tipul de clienti ambitiosi, indrazneti si dedicati alaturi de care putem construi astfel de povesti. Iar cand efortul sustinut este rasplatit prin performanta sustinuta, nu putem decat sa ne bucuram si sa ne ambitionam in continuare; cele doua distinctii din categoria “Sustained Success” de anul acesta pentru Vodafone si Neumarkt reprezinta deopotriva recunoasteri de viziune, de business si de relatie”, a declarant Diana Ceausu, Head of Strategy, McCann Bucuresti.

Pe langa cele doua premii, McCann Worldgroup Romania a mai castigat alte 3 trofee în cadrul galei Premiilor Effie 2014, ce a avut loc marti seara:
Argint pentru Unicredit Tiriac Bank, cu campania „Restartam Romania”; Bronz pentru Kandia Dulce, cu campania Rom Autentic „Razbunarea e dulce”; Bronz pentru Unilever Romania, cu campania Cif „Cif curata Romania”.

“Creativitatea vinde. Si nu e un titlu din prezentarile creativilor in fata clientilor. E un adevar. Am demonstrat-o cu toate campaniile premiate atat la Effie cat si la Cannes. In ultimii patru ani, Vodafone a reusit sa castige trei trofee de aur si un Grand Effie. Anul acesta, in mod natural, a venit timpul pentru un aur la categoria Sustained Success. Neumarkt, ROM, Unicredit si Cif s-au alaturat pe lista celor care au sarbatorit cu sampanie aseara. Asta inseamna ca echipa functioneaza. Si asta ma bucura cel mai mult”, a declarant Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

Bucuresti, 03.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.