Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Worldgroup desemnata Agency Network Of The Year pentru al doilea an consecutiv

la Festivalul Golden Drum 2014

McCann Bucuresti castiga 1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 2 Silver Drum si alte 4 nominalizari

McCann Worldgroup a fost desemnata pentru al doilea an consecutiv AGENCY NETWORK OF THE YEAR in cadrul Festivalului Golden Drum 2014, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrala si de Est. McCann Bucuresti este si in acest an cea mai premiata agentie atat din reteaua McCann, cat si din Romania, castigand 5 premii: 1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 2 Silver Drums si alte 4 nominalizari.

Distinctia „Agency Network of the Year” este cea mai importanta distinctie din cadrul festivalului si este acordata retelei care a obtinut cel mai bun punctaj pentru campanile nominalizate si premiate. Anul acesta, McCann Worldgroup a obtinut 141 de puncte, castigand 3 Grand Prix, 4 Golden Drums, 7 Silver Drums si avand alte 20 de nominalizari, pentru campanii din 10 tari: Romania, Turcia, Israel, Finlanda, Polonia, Sebia, Croatia, Albania, Slovenia si Ungaria.

„Sunt extrem de mandru ca am reusit sa ne aparam titlul de Network of the Year, dar, ceea ce este cel mai important este faptul ca 10 tari au contribuit la acest rezultat, castigand un total de 14 premii. Asta dovedeste ca intreaga retea creste din punct de vedere creativ. Misiune indeplinita!”, a declarat Adrian Botan, VP Creative Excellence CEE.

De asemenea, pentru a doua oara in ultimii patru ani, Vodafone Romania a fost desemnat BRAND OF THE YEAR, castigand 4 premii (1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 1 Silver Drum) cu campania „Ghita, The Social Shepherd” si o nominalizare pentru campania „Digital Library Wallapaper”, ambele campanii fiind dezvoltate de McCann Bucuresti.

„A fost soare la Portoroz, cred ca ne-am si bronzat un pic anul asta. In afara de asta, am mai multe motive de bucurie. In primul rand sunt fericit ca anul acesta s-au urcat pe scena, alaturi de noi, si clientii. Vodafone a castigat Brand Grand Prix si asta spune multe despre genul de lucrari pe care le inscriem. Campanii mari, pe bune, de care poti sa le povestesti si parintilor. Apoi, cred ca e foarte bine ca am castigat premiile mari in categoriile care ne reprezinta: Grand Prix la Integrated Campaigns, 2 Gold la Digital Campaigns. Asta ne arata ca ne tinem de drumul nostru. Alt motiv de mandrie e ca McCann a devenit Network of the Year pentru a doua oara consecutiv”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

"Adrian Botan si cu mine ne-am propus doua lucruri pentru McCann: sa fim parteneri de exceptie pentru clientii retelei si sa crestem astfel atat business-ul lor, cat si pe cel al McCann si sa crestem in mod constant din punct de vedere creativ. Din punct de vedere al business-ului, toate agentiile din retea au crescut in 2013 si continua sa creasca in 2014 iar faptul ca anul acesta 10 tari au contribuit la castigarea distinctiei „Network of the Year” demonstreaza ca am crescut si din punct de vedere creativ. Nu am niciun dubiu ca anul acesta competitia a fost si mai puternica, ne-am asumat acest lucru si ne-am straduit sa-i facem fata. Din fericire, juratii au considerat ca am facut-o foarte bine, dat fiind numarul de premii castigate”, a declarat Richard Bonner-Davies, President, Central and Eastern Europe and Nordic Countries, McCann Worldgroup.

Campaniile si premiile care au pozitionat agentia McCann Bucuresti in topul agentiilor romanesti la Golden Drum 2014:
Campania „Ghita, The Social Shepherd”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: 1 Grand Prix in categoria Integrated Campaigns (Multi Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Multi Channel) si un Silver Drum in categoria PR (Multi Channel).
Campania „Best Part of Pizza”, dezvoltata pentru Pizza Hut: Silver Drum in categoria Direct Campaigns (Single Channel);
Campania „Radar for Good”, dezvoltata pentru Coca-Cola Romania: shortlist in categoria Mobile Campaigns (Single Channel);
Campania „Digital Library Wallpaper”, dezvoltata pentru Vodafone Romania: shortlist in categoria Outdoor Campaigns (Single Channel);
Campania „Prank the Prankster”, dezvoltata pentru Mega Image, in categoria Public Relations Campaigns (Multi Channel).

Bucuresti, 13.10.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.