Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann semneaza campania de „impacari spectaculoase la Dedeman”

McCann Erickson România a lansat o nouă campanie pentru retailerul Dedeman. Dupa seria „discuţiilor aprinse” desfăşurată din luna aprilie până în iulie, este timpul „împăcărilor spectaculoase”.

Strategia campaniei realizată de McCann pentru Dedeman a pornit de la insightul că proiectele de construcţie, renovare sau amenajare a casei implică de cele mai multe ori cuplul: el face de obicei planul şi necesarul, ştie detaliile tehnice, iar ea intervine în special la alegerea materialelor de finisaj. De aceea s-a stabilit poziţionarea magazinelor drept una pentru cupluri. ”Când produsul are un beneficiu real, clar şi evident, comunicarea nu poate fi decât directă, umană şi sinceră. Şi dacă toată lumea bună din publicitate aleargă după insight-uri, al nostru a venit singurel la noi: deciziile privind casa se iau în cuplu, de cele mai multe ori după discuţii interminabile. Aşa că diversitatea covârşitoare de produse a generat, în primă fază, discuţii aprinse în cuplu, iar în faza aceasta suntem deja în luna de miere, plină de împăcări memorabile“, spune Adela Dan, Senior Copywriter McCann Erickson România.

Spoturile TV din noua campanie au fost filmate în magazinul Dedeman din Constanţa, timp de 2 nopţi în care o armată de oameni a reamenajat magazinul pentru a monta decorurile necesare filmărilor.

Campania a debutat pe 7 august şi este susţinută printr-un mix media format din TV, Radio, OOH, Print, SMS Push, pregătind lansarea celui de-al doilea magazin din Bucureşti, în Valea Cascadelor.

Staţiile TV care difuzează spoturile sunt: Pro TV, Prima, Kanal D, Pro Cinema, AXN, Discovery, Animal Planet, National Geographic, Sport.ro, OTV, Antena 1 şi Antena 3.

Echipa Dedeman implicată în campanie a fost formată din: Cătălin Ivan – Director Marketing şi Mărioara Dospinescu – Asistent Marketing.

Echipa McCann România: Adrian Boţan – Director de Creaţie CEE McCann Erickson, Adela Dan – Senior Copywriter, Ela Cioriţă – Art Director, Raluca Iacob – Strategic Planner, Andreea Sandu – Group Account Director, Anamaria Ioniţă – Account Manager, Bogdan Stănciulescu – AV Producer.

Bucuresti, 20.08.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.