Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Erickson Romania si Vodafone Romania castiga 4 lei de bronz la Cannes Lions 2015

In premiera pentru Romania, McCann Erickson Romania si Vodafone Romania castiga un premiu la Categoria Cannes Effectiveness

McCann Erickson Romania castiga pentru al 5-lea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.

In 2015, campaniile „Bunici de Duminica” si „Ghita Ciobanul” sunt marile castigatoare.

Premiile de anul acesta ridica la 21 numarul total de premii castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions, in 5 ani consecutivi.

Campania „Ghita Ciobanul”, dezvoltata pentru Vodafone Romania a castigat, in premiera pentru Romania, Bronze Lion la Categoria Creative Effectiveness.

Campania „Bunici de Duminica”, dezvoltata pentru pentru acelasi client, a castigat 2 Bronze Lion la Categoria Promo&Activations si un Bronze Lion la Categoria PR.

“Cand astepti rezultate de business si impact garantat, dar te intalnesti cu o viziune strategica si creativa care are forta sa shimbe parcursul brandului si viata oamenilor deopotriva, tot ce-ti mai trebuie este curajul sa spui “da”. Am adus misiunea brandului la viata prin fapte, nu doar prin vorbe, cu o sustinere autentica a progresului in viata fiecarui roman, ceea ce ne-a adus un engagement fara precedent cu consumatorii. Cand publicitatea imbratiseaza realitatea, se nasc legendele noii lumi digitale. Cu Ghita, am reusit sa construim eficienta de business care a spart barierele oricaror recunoasteri nationale si internationale, pana la Cannes Effectiveness, devenind astfel cea mai premiata idee din grupul Vodafone. Si n-am fi reusit asta fara o echipa care traieste cu intensitate maxima acest brand, de la viziune pana la detaliu”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Communication, Vodafone Romania.

E al cincilea an consecutiv cand Cannes nu e o simpla vacanta, ci un nou motiv de a organiza o petrecere. Anul acesta sarbatorim al 21-lea leu si asta e o bucurie foarte mare, mai ales ca ne aduce si o premiera: primul trofeu din categoria Creative Effectiveness pentru Romania. Sunt mandru ca trofeele de anul acesta sunt pentru Vodafone, unul dintre cei mai mari clienti ai nostri. Am facut o traditie din a castiga premii cu campanii cunoscute de toata lumea, campanii facute pentru clienti mari, pentru branduri puternice. Asta ne ajuta sa ne concentram si sa ridicam stacheta in work-ul de zi cu zi. Acolo sta cheia creativitatii. Felicitari tuturor romanilor care au luat anul acesta premii la Cannes. Sunt idei pe care mi-as fi dorit sa le avem noi. Si asta cred ca e cea mai mare lauda. Sunt trofee aduse pentru Romania si asta e cel mai important. "Impreuna suntem mai puternici", ca sa citez brandul care ne-a adus patru lei anul acesta :)”, a declarat Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.

“Premiul Cannes Effectiveness seteaza un nou standard pentru recunoasterea eficientei din Romania, in mod obiectiv, in afara granitelor, garant al performantelor exceptionale pe care le-am obtinut cu aceasta campanie. Cand marketingul, strategia si creatia isi seteaza o ambitie de amploarea digitalizarii Romaniei, publicitatea isi transcende categoria si se transforma in revolutie culturala. Este cazul lui Ghita, prin care Vodafone a demonstrat ca orice roman isi poate schimba la propriu viata prin tehnologie. Dupa eficienta recunoscuta local cu Grand Effie, creativitate recompensata cu Cannes, premiu de inovatie la WARC si eficienta digitala recunoscuta la Facebook Awards, a venit si primul Cannes Effectiveness castigat vreodata de Romania – semn ca viziunea noastra functioneaza”, a declarat Diana Ceausu, Head of Strategy, McCann Bucuresti.

De asemena, campania „Distractie cu bani putini”, dezvoltata de MRM//McCann Bucuresti a avut 3 nominalizari la categoriile Promo&Activations, Media si PR Lions.

Bilantul premiilor castigate de McCann Bucuresti in cadrul Festivalului Cannes Lions:
– in anul 2011 ROM Autentic (Campania „American ROM”) castiga 9 premii (inclusiv Titanium si 2 Grand Prix)
– in anul 2012 ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) castiga 3 premii (2 Silver Lion si un Bronze Lion)
– In anul 2013 Vodafone (Campania „Biblioteca Digitala”) castiga 3 premii (2 Silver Lions si un Bronze Lion)
– In anul 2014 Vodafone si ROM Autentic castigau cate un Bronze Lion fiecare pentru Campaniile „Ghita Ciobanul” si respectiv „Bucharest, not Budapest”.

Bucuresti, 24.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.