free download 78 travel guides written by experts

McCann Erickson Romania castiga Warc Prize for Innovation in valoare de 10.000 $

Dacă în 2011 McCann Erickson şi Campania ROM American făceau istorie câştigând, în premieră absolută pentru România şi CEE, 9 premii la Festivalul de Publicitate Cannes Lions, în 2012 Campania ROM American câştigă Warc Prize for Innovation – premiu pentru cea mai inovatoare campanie de comunicare din lume şi remunerat cu 10.000 $.

Anunţarea marelui câştigător a fost facută pe site-ul warc.com:
//www.warc.com/Topics/Awards/WarcPrize2012.topic.

Warc Prize for Innovation este oferit de către Warc.com, comunitatea globală de marketing formată din cei mai buni oameni de marketing din lume, ce include peste 6000 de studii de caz şi exemple de best practice din toate domeniile marketingului.

În competiţia pentru marele premiu de 10.000 $ au fost selectate 23 de campanii din întreaga lume iar bătălia finală s-a disputat între Campania ROM American şi Campania “FARC Operation Christmas” din Columbia.

“Cea mai bună execuţie şi cele mai impresionante rezultate pentru Campania ROM American. Dacă toate platformele de marketing ar fi atât de impresionante, lumea ar fi cu siguranţă un loc mult mai interesant şi dinamic”, a declarat Jonathan Mildenhall – Preşedintele Juriului şi Vice President, Global Advertising Strategy and Content Excellence, The Coca-Cola Company.

Premiul Warc for Innovation se alătură celor aproape 30 de premii importante câştigate de către ROM American şi McCann Erickson în decursul ultimului an, printre care se numără 9 premii la Festivalul Cannes Lions 2011, Grand Prix în cadrul Festivalului Golden Drum 2011 sau Gold Award la Festivalurile Cresta, Epica sau Sabre.

Despre campania Noul ROM:

Campania „Noul Rom” a avut ca obiectiv recrutarea tinerilor și transformarea batonului de ciocolată Rom, născut în anul 1964, într-un brand relevant pentru ei. Ideea de la care a pornit întreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul național în rândul tinerilor din România, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic românesc într-unul americanizat, cu steagul american în locul celui românesc pe ambalaj.

Campania Noul Rom a ajuns la 67% dintre români şi a generat acoperire media în valoare de 300.000 de euro. Feedback-ul din online a fost fenomenal: în primele şase zile ale campaniei, pe site-ul ROM au fost înregistraţi 75.000 de vizitatori unici, iar numărul fanilor brandului de pe Facebook a crescut cu 300%. Consumatorii au creat peste 10 cauze pe Facebook, prin care au cerut Rom-ul autentic napoi. Cea mai populară cauză a atins 20,000 de membri într-o săptămână – mai mult decât a strâns într-un an cauza de pe Facebook pentru crearea unei autostrăzi naţionale în România.

Bucuresti, 14.06.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *