Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McCann Erickson Romania castiga al doilea Grand Effie in 2013

Premiile Effie Romania 2013: McCann Erickson este cea mai premiata agentie din Romania, cu un total de 6 premii Effie

Agentia McCann Erickson Romania este marea castigatoare a Premiilor Effie 2013, cu un total de 6 premii castigate pentru brandurile Sprite, Vodafone, Rom Autentic si Maggi. Gala Premiilor Effie Romania 2013, care a avut loc aseara, i-a adus agentiei marele premiu – Grand Effie – pentru Campania „Parental Control”, dezvoltata pentru brandul Sprite, campanie care a castigat si Gold Effie la categoria Non-Alcoholic Beverages.

Campaniile “ROM gives you the kick to finish what you started”, dezvoltata pentru brandul Rom Autentic, si Campania “Vodafone Brand Relaunch”, dezvoltata pentru Vodafone Romania, au castigat Gold Effie, Campania “Food is fun”, dezvoltata pentru brandul Maggi a castigat Bronze Effie iar Campania „Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone a castigat Silver Effie.
De asemenea, UM – agentia de media a Grupului de Comunicare McCann WorldGroup Romania – a fost cea mai premiata agentie de media din Romania in cadrul Galei Effie Awards 2013, castigand alte 4 premii importante: Gold Effie cu Ciuc Natur Radler – „Only tastematters”; Silver Effie cu Caroli – „Don Curcan”; Bronze Effie cu Napolact – „Handcrafted promotion” si Gold Effie cu Ciuc – „A beer in a thousand”.

„Cu totii am fost afectați de criza. Dar cred ca acele companii care si-au mentinut viziunea si au construit branduri cu puternice ancore emotionale au avut de câștigat. Sper ca Effie-urile de anul acesta sa incurajeze mai multe companii sa aprobe campanii curajoase – ca mai toate cele care au câștigat aur anul acesta. Felicitari tuturor castigatorilor!", a declarat Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson Romania.

Cele 6 trofee castigate pe plan local se adauga altor doua premii regionale importante, castigate in premiera pentru piata locala de catre McCann Erickson Romania: Grand Prix si Most Effective Traditional Marketing Campaign in cadrul Premiilor Effie Baltics 2013, pentru proiectul „Bite SmartSchool”, dezvoltat pentru operatorul telecom Bite Lituania.

„Dupa rezultatele din Baltice, ne-am dorit foarte tare sa avem succes si la Effie-urile locale. Si chiar am avut un numar record de inscrieri in care am crezut. Ma bucur foarte mult pentru campaniile castigatoare si pentru echipele simbiotice client+agentie din spatele lor. Imi este greu sa descriu pasiunea investita in aceste proiecte. Toate sunt campanii cu idei strategice si creative unice la care s-a lucrat foarte mult, si care au avut rezultate solide, atat pentru brand, cat si pentru vanzari. Pare cliseu, dar e adevarat. Desi toate au fost campanii dificile, prin care a trebuit sa reinventam branduri cu un istoric impresionant. De altfel, si Vodafone si Rom si Sprite sunt branduri care deja detin bine-meritate Gold Effie-uri in portofoliu. Si suntem mandri sa contribuim la succesul lor pe termen lung”, a declarat Diana Ceauşu, Head of Strategy – McCann Erickson Romania

"Sprite este cunoscut ca un brand inovator, iar prin noua campanie am dorit sa revenim cu un mesaj refreshing si contemporan. Ideea "pactului cu adolescentii" ni s-a parut indrazneata, putin diferita de ceea ce comunicam la nivel global, dar cu o foarte mare relevanta locala. Am crezut in ea si iata ca aceste premii atesta o campanie creativa si performanta. Felicitari Agentiei McCann, premiile de la Effie ridica si mai mult stacheta pentru proiectele noastre viitoare!" declara Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.

Echipa McCann Erickson Romania: Creative Partner: Adrian Botan; Copywriter: Sebastian Olar; Copywriter: Costin Bogdan; Art Director: Arpad Rezi; Digital Creative Planner: Adrian Constantin; Head of Strategy: Diana Ceausu; Junior Strategic Planner: Andrei Mihaila; Senior Designer: Claudiu Stefan; Senior Designer: Simona Sendroiu; Account Executive: Blanka Horvath; Account Director: Andrei Kaigorodov; AV producer: Adrian Radu; Photo Producer: Roxana Zaharia; Head of AV Production: Tiberiu Munteanu

Echipa UM: Planning Director: Victor Croitoru; Group Account Director: Sandina Vlad; Media Manager: Corina Mocanu; Digital Planner: Luminita Visu; AdOps Specialist: Alexandru Ailiesei; Group Account Director: Alina Carasol; Media Manager: Alina Vasile; Media Manager: Anca Popescu; Media Planner: Monica Stoica; Strategy & Research Director: Anca Bacaianu; Strategy & Research Manager: Larisa Mereuta; Research Manager: Diana Popa.

Echipa MRM Worldwide: Managing Director: Calin Buzea; Account Executive: Matei Goncea; Account Executive: Catalina Ciorei; Content Manager: Ana Iana; Creative Director: Adrian Preda; Copywriter: Paul Cioc; Junior Copywriter: Mihaela Coman; Art: Bogdan Zavera; Art: Mihai Mateescu; Php Developer: Constantin Bunica; Flash Developer: Dany Manea; Flash Developer: Emil Gheorghe
Casa de productie: Multimedia Est; Producator: Dragos Potop; Regizor: Radu Muntean; DOP: Tudor Lucaciu

Echipa Coca-Cola Romania: Nicoleta Eftimiu – Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova; Iuliana Nedelcu – Marketing Activations Manager CSDs RO&MD; Catalina Chiru – Nestea Marketing Activations Manager RO&MD.

Bucuresti, 11.06.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.