free download 78 travel guides written by experts

McCann Erickson deschide seria McConferences 2011

Pentru că McCann Erickson înseamnă mai mult decât publicitate, și pornind de la ideea că, pentru noi, creativitatea nu se poate dezvolta atât timp cât rămâne închisă în ea însăși, începând cu luna februarie, am decis să deschidem o serie de conferințe pe alte teme decât publicitatea. Timp de două ore pe lună, vinerea, la McConferences se va discuta despre modă, artă, design și alte lucruri fascinante, în compania prietenilor  McCann: anjagați, parteneri, clienți, presă.
McConferences sunt organizate  în parteneriat cu Fundația Calea Victoriei, într-o atmosferă relaxată, non-conformistă și interactivă, care face posibilă învățarea cu plăcere.

“Inovaţia, gândirea laterală, presupun ieşirea din rutină – şi asta vrem să facem şi noi prin conferinţele McCann  – să ne expunem la Altceva. Altceva decât marketing şi comunicare propriu-zis. Alegem teme cât se poate de diverse din artă, istorie, sociologie, astronomie, antropologie – orice stimulează creierul… Iar pentru că timpul nostru liber e mai degrabă limitat, am adus muntele la Mahomed – respectiv conferenţiarii la McCann – pentru ca un număr cât mai mare de McCanneri să aibă acces la aceste surse de inspiraţie”, a spus Beatrice Iftimi, Chief Growth Officer McCann Erickson, și persoana direct implicată în finalizarea parteneriatului cu Fundația Calea Victoriei și organizarea conferințelor.
   
Tema primei conferințe din 2011, ce va avea loc pe 25 februarie, începând de la ora 10.00, este   “Tot ce aţi vrut să stiţi despre modă dar nu aţi îndrăznit să întrebaţi”, iar vorbitorul este Mihai Cosmatchi. 

Un scurt preview pentru prima ediţie s-ar învârti în jurul evoluţiei modei, de la primele case de haute couture, până la obsesia contemporană pentru mărcile de lux. “Vom defini sectorul haute couture, industria de confecţii şi pe cea a luxului. În această conferinţă, vom afla care sunt etapele dezvoltării unei afaceri de modă. De la mărcile de nişă la cele globalizate, vom vedea care sunt posibilităţile de declinare şi diversificare ale unei mărci. În final, vom vedea de ce investiţiile publicitare diferă în funcţie de sectorul de activitate şi ce efecte a avut recesiunea în acest sector industrial”, au explicat reprezentanţii Fundaţiei Calea Victoriei despre conferinţă.

Până acum, în 2010, au avut deja loc trei ediții de McConferences, iar temele au fost următoarele: “Până la marginile universului”, „Actrița și filosoful” și „Despre istoria și legendele Bucureștiului”.

Bucuresti, 23.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *