free download 78 travel guides written by experts

McCann Bucuresti lanseaza prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul”

Clientul Depanero a intrat in portofoliul McCann Bucuresti incepand cu luna Septembrie 2014

Campania „Salveaza Numarul” a fost lansata luna octombrie 2014 si este prima campanie de comunicare dezvoltata de agentia McCann Bucuresti pentru Depanero.

Colaborarea dintre Depanero si McCann Bucuresti a inceput in luna septembrie 2014, cand, in urma unei licitatii, Depanero a ales agentia McCann Bucuresti pentru serviciile de creaţie.

“Am ales serviciile de creatie ale McCann Bucuresti datorita strategiei si solutiilor creative propuse. Suntem un brand la inceput de drum si aveam nevoie de un concept actual, ancorat in realitate, simplu si de impact. McCann a reusit sa atinga toate punctele exprimate in brief si ne-au propus o solutie care se pliaza pe obiectivele companiei ”, a spus Adrian Antohi, Director General, Depanero.

Depanero este o companie 100% romaneasca, care in 2014 a trecut printr-un proces de rebranding, anterior numindu-se Servskills. Depanero ofera servicii de reparatii electronice si electrocasnice, atat in garantie cat si post-garantie si este singura companie de acest gen cu acoperire nationala.

Campania dezvoltata de McCann Bucuresti se numeste „Salveaza numarul” si va fi activa pe toata durata anului 2014.

„Pentru ca Depanero repara ce bagi in priza, scopul acestei campanii este sa ii convinga pe oameni sa memoreze numarul *4114 ca solutie unica pentru orice problema electronica sau electrocasnica. Conceptul campaniei porneste de la observatia ca atunci cand ti se strica un aparat, vrei sa suni pe cineva, dar de obicei nu ai pe cine. Executiile ilustreaza absurd situatii in care oameni din agenda telefonului tau vin si incearca sa te ajute. In zadar, evident. Spoiler alert: in spoturile TV veti vedea rugbysti care darama frigidere, magicieni care taie masini de spalat in doua, macelari care ciopartesc tablete, psihologi care incearca sa convinga televizorul sa se repare singur si foste prietene nervoase care distrug laptopuri, a declarat Sebastian Olar, Group Creative Director McCann Bucuresti.

Comunicarea campaniei va fi realizată pe TV, radio, outdoor, print, online, in-store, dar si prin proiecte speciale. Spoturile TV au fost regizate de Shahar Segal şi produse de Mitra Film.

La link-urile de mai jos gasiti primele 3 spoturi realizate pana in prezent:

https://www.youtube.com/watch?v=rToIIweAkHk

https://www.youtube.com/watch?v=jXG36JOFrRw

https://www.youtube.com/watch?v=lNJ31gpptDY

Din partea Depanero, echipa implicată în realizarea campaniei este formată din: Adrian Antohi – General Manager, Catalin Carcu – Commercial Director, Carmen Slavu – Marketing Consultant.

Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la această campanie este formată din: New Business Director: Beatrice Iftimi, Head of Strategy: Diana Ceausu, Strategic Planner: Bianca Manescu, Account Manager: Cristian Calinescu, Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, , Sennior Account Manager: Simona Geaca, Account Executive: Ionela Tatu, Executive Creative Director: Catalin Dobre, Group Creative Director: Sebastian Olar, Art Director: Arpad Fekete, Senior Copywriter: Radu Constantinescu, Copywriter: Alexandru Vasile, Head of AV Production: Tiberiu Munteanu, AV Producer: Alexandru Platon.

McCann Bucuresti este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Caroli. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Depanero totalizeaza mii de ore de experienta de service si pregatire profesionala, precum si mii de ore de relatii cu clientii in domeniile electroIT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Investitia in tehnologia de inalta performanta, pregatirea personalului, dar si produsul inovator „Garantie Extinsa” sustin livrarea unui serviciu impecabil pentru o medie de 20.000 de clienti in fiecare luna. Mai multe detalii despre Depanero: www.depanero.ro

Bucuresti, 27.10.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *