Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MBI lansează primul concept de franciză internațională pentru industria financiară

Până în 2020, 100 de francizați cu propriile magazine MBI vor constitui cea mai mare bază de consultanți din industria financiară în Europa Centrală

După 2 ani de pregătiri, MBI lansează primul sistem de francize internaționale pentru industria financiară, disponibil atât în România, cât și în Ungaria, Slovacia și Cehia.

Astfel, un total de 33 de magazine MBI vor fi deschise în fiecare țară. Compania caută persoane care își doresc să cumpere franciza pentru a face primii pași către independență financiară și care, în același timp, își doresc un plus de siguranță în a porni la drum alături de un partener puternic printr-un concept sofisticat și inovator. Modelul de franciză permite înzecirea capitalul investit într-o perioadă de 5 ani și oferă multiple oportunități de carieră.


La momentul actual, MBI este una dintre cele mai inovatoare companii din industria financiară și cel mai de succes broker independent din Europa Centrală, având peste 1 milion de clienți. Compania a devenit cunoscută atât datorită unui număr mare de produse în domeniul investițiilor și activelor  de capital, cât și datorită serviciilor financiare private dezvoltate de MBI alături de parteneri de prestigiu, precum MasterCard, Raiffeisen Bank International și C-Quadrat.
 
Conceptul de franciză este unic din mai multe puncte de vedere. În primul rând, pentru a putea deține o franciză MBI, persoanele interesate nu au nevoie de experiență anterioară în industria financiară, spiritul de antreprenor și abilitățile de a conduce o echipă fiind mult mai importante. Detaliile speciale de design și infrastructura magazinului – dezvoltate special pentru MBI de către arhitecți cu tradiție  – sunt disponibile pentru orice deținător de franciză la un cost redus. Mai mult decât atât, MBI le oferă persoanelor care dețin franciza acces la produse exclusive, dar și la o rețea de clienți deja existenți. Un instrument inovator este Passportul MBI, un card de loialitate cu funcțiile de plată ale unui MasterCard. Cu Passportul MBI, toți clienții primesc acces la serviciile de consultanță ale MBI, dar și la produse exclusive de lifestyle, cazari gratuite  la unul din cele 1700 de hoteluri ale „365  Holiday Plus Unlimited’’, discounturi consistente pentru serviciile accesate prin TuiTravel și multe altele. MBI cedeaza direct clienților toate provizioanele obținute din parteneriatele externe.

„MBI abordează o nouă direcție în ceea ce privește modelul de franciză internațională și le permite managerilor ambițioși să își construiască propria companie de succes. Datorită acestui concept, suntem pionieri în industria financiară,” spune Ing. Alexander Schaufler, fondator și CEO al MBI.


Despre MBI

MBI este un francizor internațional, broker independent și consultant financiar cu peste 25 de ani de experiență în industria financiară. Fondată în 1989 de către inginerul Alexander Schaufler, compania deservește peste 1 milion de clienți din Europa Centrală cu ajutorul subsidiarelor sale și a celor peste 600 de experți financiari. Passportul MBI completează oferta companiei cu produse de lifestyle digitale și funcționează simultan asemenea unui card de acces la serviciile MBI.

Puteți găsi mai multe informații la adresa: www.mbi.ro.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.