Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mazda lanseaza campania de primavara

Mazda

“Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!” este mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa.

“Zoom-Zoom” inseamna sportivitate, rafinament si performanta, insa Mazda adauga in aceast anotimp un nou atribut acestui concept – pretul scazut. Astfel, pe toata durata campaniei, modelul Mazda6 beneficiaza de o reducere de 1.700 de Euro, putand fi achizitionat la un pret de 16.626 Euro (pret cu toate taxele incluse).

Spotul TV, realizat in varianta de 20”, prezinta Mazda6 ca pe o masina puternica si sportiva, capabila sa isi conduca soferul la timp, exact acolo unde are nevoie. Spotul este difuzat de Pro TV, Antena 3 si Prima TV, atat in cadrul emisiunilor auto, cat si in timpul principalelor jurnale de stiri, emisiuni de divertisment si talk-show-uri.

Campania Mazda este sustinuta si prin machete inserate in publicatii auto specializate, precum si in editia de Bucuresti a principalelor cotidiane. De asemenenea, machetele sunt publicate in presa locala din Focsani, Constanta, Timisoara si Cluj – zonele din tara acoperite pana in prezent de catre distribuitorii Mazda

“Mazda6 este un model destinat celor care doresc sa conduca o masina cu performante impresionante, dar si cu un design atractiv, specific brand-ului Mazda. Este un autoturism ce exprima rafinamentul si sportivitatea generatiei “Zoom-Zoom”, care poate fi achizitionat acum la un pret mai mic cu 1.700 Euro”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda pentru Romania.  

Campania Mazda este implementata in Romania de catre agentia de publicitate Scala JWT Romania, sucursala locala a agentiei internationale JWT.

Dealeri Mazda: Mega Motors (Bucuresti), BDT – Business Development Team (Bucuresti), Arian Motors (Bucuresti), Auto Xedos (Focsani), S.C. Premium Auto (Constanta), Auto Cardo (Timisoara), Autosincron (Cluj)

Bucuresti, 22.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.