expoplast Sibiu 2019

MATERNA si IBM prezinta o solutie software pentru companiile de utilitati din Romania

IBM Maximo reduce cu 10% costurile în companiile de utilităţi şi contribuie semnificativ la creşterea eficienţei

Furnizorul de servicii şi consultanţă IT, MATERNA Information & Communication, şi IBM România au organizat primul eveniment din România dedicat exclusiv directorilor tehnici şi managerilor de IT ai companiilor din domeniul utilităţilor. În cadrul conferinţei desfăşurate pe 18 noiembrie a fost prezentată soluţia IBM Maximo Assett Management, destinată administrării activelor în companiile de utilităţi publice.

Cele două companii au detaliat felul în care IBM Maximo Assett Management – o suită de soluţii inteligente pentru furnizorii de utilităţi – le permite companiilor să îşi conecteze toate tipurile de active la infrastructura IT, administrând eficient activele pe toată durata ciclului lor de viaţă.

Invitat special la eveniment, Bartosz Soroczynsky, Sales Director Central & Eastern Europe, IBM Polska, a prezentat câteva aplicaţii concrete ale IBM Maximo Assett Management în domeniul utilităţilor. Astfel, reprezentantul IBM a explicat felul în care soluţia a contribuit la îmbunătăţirea eficienţei pentru companii din industria petrolieră şi de producţie a energiei termice din Polonia şi Slovenia, şi a subliniat avantajele implementării unei asemenea soluţii şi la companiile din România:
•    Eficientizarea forţei de lucru cu 10-20%;
•    Creşterea utilizării activelor cu 3-5%;
•    Reducerea costurilor materiale cu 5-10%.

“MATERNA are o experienţă îndelungată în implementarea soluţiilor IBM la companiile de utilităţi din întreaga Europă. În special în România, este esenţială automatizarea controlului tuturor tipurilor de active deţinute de furnizorii de utilităţi, pentru a ajuta aceste companii să facă faţă noilor cerinţe ale pieţei – atât legale, cât şi competitive”, declară Răzvan Codreanu, Business Development Manager, MATERNA Information & Communications România.
  
„IBM își susține clienții printr-o serie de soluții ce permit controlul costurilor, optimizarea proceselor și îmbunătățirea performanțelor, toate aceste elemente fiind în atenția IBM Romania în relația sa cu clienții, în special într-o perioadă economică dificilă. Folosind portofoliul nostru IBM Maximo, credem că putem soluționa multe din aceste provocări. Mai concret, le propunem clienților și prospecților noștri o soluție completă și configurabilă, care poate răspunde unor nevoi de business diverse, de la managementul activelor și al resurselor, la optimizarea unor procese punctuale cum ar fi cel de achiziții, de relații cu clienții și furnizorii, de contractare, etc. Tot în beneficiul clienților noștri, IBM promovează implementarea acestor soluții cu ajutorul unor parteneri locali certificași și specializați, oferind astfel o garantie în plus a succesului’’, a menționat  Mihai Iordache, Software Group Manager, IBM România & Moldova.

Bucuresti, 18.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *