free download 78 travel guides written by experts

MasterCard si Golin promoveaza educatia financiara prin proiectul #doarcucardul

În condițiile în care în România doar 4,4% din totalul plăților sunt realizate prin intermediul cardurilor, MasterCard a identificat o nevoie de creștere a gradului de conștientizare în rândul românilor cu privire la beneficiile acestor tipuri de plăți.

Astfel, începând cu luna mai, se derulează campania #doarcucardul, ce vizează creșterea nivelului de educație financiară, prin utilizare, dar și de responsabilizare financiară prin informarea cu privire la beneficiile plăților electronice, atât la nivelul consumatorilor, cât și al economiei.

Campania este amplă, integrând componente de PR, ATL și BTL și s-a bucurat deja de o importantă recunoaștere, obținând două premii la Romanian PR Award 2015 – Golden Award for Excellence la categoria Comunicare Financiară și Silver Award for Excellence la categoria Social Media. De asemenea, este singura campanie din România nominalizată la European Excellence Awards, cea mai importantă competiție de PR și comunicare din Europa, aflându-se pe lista scurtă la categoria Finance.

Campania are două componente majore – campania Plăteşte cu cardul tău MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal şi noi te premiem!, în parteneriat cu Asociația InfoCons, prin care toate plățile realizate la comercianții din România cu cardurile MasterCard și Maestro sunt înscrise automat în trageri la sorți pentru peste 2.400 de premii în valoare de 1,7 milioane lei, și provocarea o lună #doarcucardul. Astfel, timp de 30 de zile, vedetele vor încerca să utilizeze în viața de zi cu zi doar cardul, eliminând plățile cash. Andi Moisescu, Andreea Esca, Teo Trandafir și Dana Rogoz sunt printre cei care s-a alăturat deja campaniei, povestind aventurile lunii #doarcucardul fanilor lor din social media.

Rolul Golin este de a promova campania MasterCard către publicul larg, printr-o strategie complexă de media relations și prin implicarea unor influențatori în acord cu valorile brandului. Strategia a fost construită pornind de la un mix de canale care să permită transmiterea mesajelor cheie către o audiență cât mai largă și diversă. Astfel, au fost adaptate mesaje pentru mass-media generalistă, pentru presa de business, publicațiile glossy și de lifestyle, precum și pentru social media, fiind implicați și bloggeri.

„Plățile cu cardul oferă un grad ridicat de confort, siguranță și un control sporit asupra modului în care ne monitorizăm și gestionăm cheltuielile. De aceea, considerăm că este esențială o campanie de conștientizare cu privire la beneficiile utilizării cardului”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard, România.

„Prin campania de comunicare ne-am dorit să “provocăm” publicul larg să încerce experimentul #doar cu cardul, educând în același timp cu privire la beneficiile mai puțin vizibile ale plăților cu cardul, precum importanța lor pentru un mediu de business sănătos”, a declarat Andrada Busuioc, Senior Manager, Golin România.

Echipa MasterCard a fost formată din Georgia Baltag (Marketing Manager) și Diana Tănase (Marketing Manager).

Din echipa Golin au făcut parte Andrada Busuioc (Senior Manager), Ana Trif (Senior Manager), Florin Merlă (Media Associate), Alexandra Burdulea (Media Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge), Andra Iazăgeanu (Digital Specialist) și Simina Zidaru (Creative Associate).

Bucuresti, 03.12.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *