metalshow

Marți, 25 aprilie, la Antena 1, când emisiunea a fost lider de piață, „Chefi la cuțite” și-a ales semifinaliștii

Ultimul battle a adus marți seară la „Chefi la cuțite” multă emoție, o eliminare surpriză, dar și bucurie pentru cei care s-au clasificat în semifinală. Chef Bontea a fost de-a dreptul uluit să-l piardă pe Puiu, om de bază în echipa lui, dar care a fost eliminat și trimis acasă, la un pas de semifinală. La polul opus, chef Scărlătescu a fost în culmea fericirii să afle că a câștigat battle-ul și merge în semifinală cu cinci concurenți. Emisiunea a fost din nou lider de piață, astfel că în minutul de maximă audiență de la 23.05, Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 14,8 puncte de rating și 36,8 % cota de piață. În intervalul în care a fost difuzată emisiunea „Chefi la cuțite”, 20.30-23.33, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,9 puncte de rating și 26,8 % cota de piață, în timp ce pe locul al doilea se clasa Pro Tv cu 7,9 puncte de rating și 19,5 % cota de piață. Antena 1 a fost lider de piață și la orașe, cu o medie de 8,6 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6 puncte de rating și 13,2 procente din cota de piață.

Sătpămâna viitoare Antena 1 difuzează luni, 1 mai, semifinala, iar marți, 2 mai, finala celui de-al treilea sezon „Chefi la cuțite”. Semifinaliștii care se vor lupta între ei pentru un loc în finală sunt: Silviu Briceag și George Manole din echipa verde a lui chef Bontea, Nina Rus, Andrei Căldăraru și Giovanni Popa din echipa portocalie a lui chef Dumitrescu și Iulian Mitea, Gianny Bănuță, Lorant Erdei, Angi Cobuț și Dihn Thi Binh Minh din echipa mov a lui chef Scărlătescu. Aceștia vor avea parte lunea viitoare de probe surprinzătoare și vor trece prin emoții de nedescris în încercarea de a obține un loc în finală.

chefi-la-cutite7120
„Acces direct”, lider de audiență

Şi ieri, 25 aprilie, telespectatorii au fost alături în număr foarte mare de Mirela Vaida şi invitatul său, Cornel Galeş, într-o ediţie emoţionantă a emisiunii „Acces Direct”, care s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial din mediul urban, cât şi pe întreg publicul din România. Încă şocat după teribila dispariţie a soţiei sale, dar totodată dorind să facă lumină, o dată pentru totdeauna, Cornel Galeş le-a vorbit deschis ieri telespectatorilor Antena 1 despre testamentul artistei, despre cel mai mare regret al acesteia – avortul despre care s-a tot vorbit în ultima vreme, oferindu-le totodată şi explicaţii dramatice despre refuzul său în ceea ce priveşte autopsia Ilenei Ciuculete.

Astfel, emisiunea prezentată de Mirela Vaida s-a impus ieri ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu un procent mediu de 21.5% din cota de piaţă şi o audienţă de 3.8 puncte de rating, în vreme ce principalul competitor, ProTv, înregistra atunci 21% cotă de piaţă şi 3.7 puncte de rating.

Cu o audienţă medie de 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.7%, Acces Direct se situează pe primul loc şi pe întreg publicul din România, poziţia secundă fiind ocupată de ProTV care înregistreaza 4.4 puncte de rating şi 19.5% cotă de piaţă. Dezvăluirile lui Cornel Galeş despre boala care i-a răpus „zânica” lui, aşa cum îi plăcea să o alinte pe îndrăgita artistă, din minutul de aur, înregistrat la 18:24, au fost urmărite de peste 1 100 000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând atunci 25.8 procente din cota de piaţă şi 6.4 puncte de rating.

Sursa: Kantar Media        
Copyright: ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group        
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban        
Perioada 25 aprilie 2017

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *