expoplast Sibiu 2019

Marți, 20 decembrie, emisiunea difuzată de Antena 1 „Poftiți la muncă” a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial

Mihai Mitoșeru, Augustin Viziru, surorile Cheeky Girls au muncit, dar s-au și distrat la culesul și vânzarea strugurilor în piață sau la alte probe prin care au trecut în această ediție a emisiunii ”Poftiți la muncă”. Însă cele mai amuzante momente pentru toți au fost cu siguranță cele dintre Nea Mărin și Liviu Vârciu care se lasă mereu cu acțiune și adrenalină.

Ei nu au fost singurii care s-au distrat în această ediție ”Poftiți la muncă”, ci și telespectatorii care le-au urmărit aventurile. Astfel că ediția de marți, 20 decembrie, a ocupat locul I în topul preferințelor publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 din mediulurban, in intervalul orar 20:29 – 23:21 cu 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 22.2%. Pe locul al II-lea s-a situat ProTV cu o audiență de 6.8 puncte de rating și o cotă de piață de 19.2%.


În minutul de aur, de la ora 21.48 emisiunea de la Antena 1 a fost urmărită de 1.799.000 de români.

Aventurile nu se opresc aici, iar ediția specială ”Poftiți la muncă” de Crăciun, ce va fi difuzată la Antena 1 pe 26 și 27 decembrie, îi va duce pe Tomiță de la ”Insula iubirii”, pe Ramona Bădescu, Vica Blochina și Edi Stancu în mijlocul tradițiilor de sărbători din Bucovina.

Sursa:Kantar Media        
Copyright:ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, național
Perioada 20 decembrie 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *