free download 78 travel guides written by experts

Mars, incorporated relanseaza Mars.com si publica strategia

de comunicare – „Principii in actiune”

Mars, Incorporated, lider mondial în domeniul alimentar, îşi prezintă istoria, principiile pe care se bazează modul său de abordare a afacerii şi angajamentul de a produce o schimbare în viaţa oamenilor şi a planetei, prin performanţă

Mars, Incorporated anunţă lansarea Mars.com, website-ul global, reactualizat, care include şi un rezumat al Princiilor Mars în Acţiune. Aceste mesaje prezintă istoria companiei Mars, moştenirea sa ca o companie dedicată celor Cinci Principii ale sale şi obiectivul de a-şi implementa aceste Principii pentru a produce o schimbare în viaţa oamenilor şi a planetei, prin performanţă.

Înglobând idei legate de capitole precum “Sănătate şi Nutriţie”, “Lanţul de Aprovizionare”, “Operaţiuni”, “Produse” şi “Lucrând pentru Mars”, comunicarea referitoare la Principiile în Acţiune subliniază obiectivele, progresul şi provocările cu care se confruntă în permanenţă Mars Incorporated. De asemenea, descrie segmentele de afaceri ale companiei – printre care Petcare, Ciocolată, Wrigley, Alimente, Băuturi şi Simbio-ştiinţă.

“Despre Mars, cei mai mulţi oameni ştiu că este o companie al cărei portofoliu de branduri e îndrăgit de miliarde de consumatori din toată lumea. Ce e posibil să nu ştie mulţi este faptul că suntem o companie diversă, o proprietate privată cu peste 65.000 Asociaţi, ale cărei afaceri s-au clădit pe baza celor Cinci Principii – Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienţă şi Libertate. Aceste Principii ne unesc pe noi, toţi cei de la Mars, trecând peste orice graniţe de generaţie, cultură şi limbă.” declară Paul S. Michaels, President & Chief Executive Officer, Mars, Incorporated.

“Dintotdeauna ne-am implicat în comunităţile unde operăm, cu partenerii cu care lucrăm, iar acum avem ocazia să ne extindem comunicarea către un public şi mai larg. Oamenii vor să ştie că au ales să susţină branduri şi companii care îşi respectă responsabilităţile faţă de Asociaţi, consumatori, clienţi, comunităţi şi mediu – ceea ce este perfect rezonabil. Sunt mândru de faptul că respectarea acestor responsabilităţireprezintă un element fundamental din ceea ce suntem noi – lucru valabil, de altfel, de mai multe generaţii încoace.” adaugă Paul S. Michaels, President & Chief Executive Officer, Mars, Incorporated.

Printre principalele obiective subliniate de Mars în aceste noi comunicări se numără dorinţa ambiţioasă a companiei de a reduce la zero emisiile de gaze de seră din fabricile şi birourile sale, până în 2040 – o strategie pe care Mars, Incorporated intenţionează să o implementeze prin reducerea absolută a emisiilor, fără a mai folosi metode de contracarare şi compensare a emisiilor de carbon, indiferent de nivelul de dezvoltare a afacerii.

Alte elemente importante sunt detaliile despre politicile de identificare a unor surse sustenabile pentru mai multe materii prime esenţiale – de la cafea şi ceai până la orez, cacao şi ulei de palmier.

În zona “Sănătate & Nutriţie”, Mars îşi afirmă încă o dată angajamentul global de a nu face reclame pentru alimente, snack-uri şi dulciuri destinate copiilor sub 12 ani – o decizie formulată ca o premieră absolută în industrie, în 2007. Website-ul reactualizat Mars.com include detalii complete despre Codul de Marketing al companiei, precum şi angajamentul său de a afişa etichete cu informaţiile nutriţionale – Guideline Daily Amount (GDA) – Doza Zilnică Recomandată (DZR) – pe majoritatea produselor sale din categoria ciocolată şi dulciuri, până la sfârşitul lui 2011.

“Obiectivul companiei noastre este să creeze beneficii durabile, reciproce, pentru toţi cei implicaţi în succesul afacerii noastre, creând impacturi sociale pozitive, minimizându-ne impactul ecologic şi creând valoare economic. Aceste idei au fost vitale pentru succesul nostru în ultimii 100 de ani şi ne vor permite să rezistăm pe termen lung. În anumite domenii, facem progrese foarte bune. În altele – cum ar fi sustenabilitatea surselor noastre de cacao – mai avem mult de lucru. Dar, prin colaborarea cu toate părţile implicate, inclusiv cu clienţii, furnizorii, guvernele, ONG-urile, sfera academică şi alte companii, suntem decişi să abordăm aceste provocări şi oportunităţi,” precizează Michaels.

Despre Mars, Incorporated

În 1911, Frank C. Mars a pregătit primele dulciuri Mars în bucătăria casei lui din Tacoma, Washington, punând astfel bazele companiei Mars, ca producător de dulciuri. În anii 1920, Forrest E. Mars, Sr. i s-a alăturat tatălui său în această afacere. Împreună, ei au lansat batonul MILKY WAY® bar. În 1932, Forrest, Sr. s-a mutat în Marea Britanie, visând să clădească o afacere bazată pe filosofia “avantajelor reciproce” pentru toate părţile implicate. Această viziune a reprezentat temelia Mars, Incorporated, compania noastră de astăzi. Cu sediul în McLean, Virginia, Mars are la ora actuală vânzări nete de peste 30 miliarde de dolari, şase segmente de afaceri – Petcare, Ciocolată, Wrigley, Produse Alimentare, Băuturi, Symbio-ştiinţă – şi peste 65.000 Asociaţi în întreaga lume. Aceştia pun în aplicare Principiile Mars, pentru a produce o schimbare în viaţa oamenilor şi a planetei, prin performanţa noastră.

Brandurile Mars sunt:
– Ciocolată – M&M’S®, SNICKERS®, DOVE®, GALAXY®, MARS®, MILKY WAY® şi TWIX®;
– Petcare – PEDIGREE®, WHISKAS®, SHEBA®, CESAR® şi ROYAL CANIN®;
– Wrigley – ORBIT®, EXTRA®, STARBURST®, DOUBLEMINT® şi SKITTLES®;
– Produse Alimentare – UNCLE BEN’S®, DOLMIO®, EBLY®, MASTERFOODS® şi SEEDS OF CHANGE®;
– Băuturi – KLIX® şi FLAVIA®;
– Symbio-ştiinţă –SERAMIS® şi CIRKU™.

Pentru mai multe informaţii accesaţi www.mars.com.

Urmăriţi-ne pe: facebook.com/mars, twitter.com/marsglobal, youtube.com/mars.

Bucuresti, 03.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *