Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marks & Spencer aniverseaza 15 ani de prezenta a brandului in Romania

Marks & Spencer, renumitul retailer din Marea Britanie, aniversează 15 ani de activitate pe piața din România, una dintre cele mai importante piețe de retail fashion din regiunea Balcanilor.

În prezent, rețeaua Marks & Spencer din România cuprinde un total de 6 magazine, 4 în București, 1 în Constanța și 1 în Iași. Compania comercializează sub branduri proprii articole vestimentare și accesorii pentru femei, bărbați și copii, precum și produse alimentare de calitate, realizate exclusiv pentru Marks & Spencer.

În luna mai, Marks & Spencer a deschis două magazine concept store în București, în Plaza Romania și Mega Mall, cu suprafețe de 1.600 metri pătrați, respectiv 1.650 metri pătrați, care au la bază cel mai nou concept de design al retailerului, creat special pentru a oferi clienților o experiență deosebită de shopping, confort și inspirație. În interiorul noilor magazine, Marks & Spencer a lansat, în premieră în România, secțiunea M&S Food care pune la dispoziția clienților peste 600 de tipuri de produse alimentare unice, cu ingrediente de cea mai bună calitate, realizate în exclusivitate pentru Marks & Spencer.

„Anul 2015 este unul special pentru Marks & Spencer pentru că aniversăm 15 ani de prezență a brandului pe piața din România. În cei 15 ani am văzut piața de retail fashion evoluând, iar creșterea industriei de fashion ne-a oferit oportunitatea de a ne dezvolta și consolida prezența pe piața locală. România reprezintă piața noastră prioritară în regiunea Balcanilor, iar strategia noastră pentru regiune este de a oferi experiențe îmbunătățite clienților noștri prin inovații în colecțiile vestimentare și prin noua ambianță din magazinele noastre”, a declarat Sorin Stancu, Country Manager Marks & Spencer Balkans, la evenimentul organizat cu ocazia aniversării a 15 ani de prezență Marks & Spencer în România.

La acest eveniment a participat, în calitate de invitat de onoare, Excelența Sa, Dl Paul Brummell, ambasadorul Marii Britanii la București, care a declarat: „Sunt încântat să mă aflu la lansarea celui de-al șaselea magazin Marks & Spencer din România. De asemenea, mă bucur să celebrez alături de echipa M&S cei cincisprezece ani de prezență pe piața autohtonă, timp în care au oferit publicului românesc produse britanice de înaltă calitate, inițial din zona de fashion și, mai nou, specialități culinare.”

Cu ocazia aniversării a 15 ani, Marks & Spencer prezintă 15 lucruri interesante despre afacerile companiei în România:
1. Primul magazin Marks & Spencer din România a fost inaugurat în data de 31 martie 2000, în București Mall.
2. În 2013 M&S inaugura primul său magazin concept store din România, în City Park Mall Constanța, cu un design modern și captivant, menit să inspire și să încânte clienții.
3. De-a lungul celor 15 ani de activitate în România, angajații M&S au oferit clienților un total de 12 milioane de ore de servicii de calitate.
4. În 2015, M&S relochează două dintre magazinele sale din București pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături mai bună în spații moderne și mai mari. În urma acestor relocari, numărul de angajați a crescut cu 20%.
5. Peste 2 milioane de clienți au cumpărat produse din magazinele M&S din România în ultimiii 15 ani.
6. Pentru a satisface mai bine preferințele individuale de stil ale clienților săi, M&S a introdus în România sub-brandurile sale recunoscute la nivel internațional: în anul 2000 a introdus colecția per una care include ținute cu texturi și culori încrezătoare în stiluri contemporane; în 2004 a introdus colecția Autograph care include haine de designer la prețuri accesibile, confecționate din materiale rafinate, de o eleganță minimalistă, iar în 2009 clienții s-au bucurat de colecția Indigo cu produse autentice denim și piese vestimentare ideale pentru un look casual.
7. Cele mai vândute produse M&S din colecția pentru femei sunt tricourile din colectiile de primăvară-vară – M&S vinde peste 31.000 de tricouri în fiecare an în România.
8. În toamna anului 2014, M&S România era una dintre puținele piețe internaționale care a lansat în magazine colecția exclusivă Best of British. Colecția este realizată în parteneriat cu Consiliul de Modă Britanic și exemplifică moștenirea britanică în design și manufactură.
9. Cel mai popular articol vestimentar din colecția pentru copii este body-ul din bumbac natural – M&S a vândut anul trecut peste 7.000 de body-uri în România.
10. În septembrie 2014, M&S a lansat colecția de lenjerie intimă pentru bărbați David Gandy for Autograph, realizată în colaborare cu modelul David Gandy – lenjeria intimă de tip pantalon scurt a fost cel mai vândut articol în acel an.
11. M&S oferă o gamă extinsă de lenjerie intimă, în variate mărimi, stiluri și forme. Anul trecut M&S a vândut peste 7.000 de sutiene în magazinele sale din România.
12. M&S a inclus o serie de inovații în colecțiile sale de costume de baie pentru femei și bărbați pentru a oferi clienților un confort maxim pe plajă sau la piscină. Costumele de baie ‘Tummy Control’ sunt concepute cu o întăritură ascunsă care ajută la modelarea subtilă a abdomenului, oferind mult-visata siluetă în formă de clepsidră. Costumele de baie cu inovația Quick Dry Swim sunt realizate dintr-un material inovator care se usucă foarte repede. M&S a vândut anul trecut în România, peste 11.000 de piese din gama de costume de baie.
13. În 2014, M&S România a lansat tehnologia sa inovatoare Insolia® în colecția sa de încălțăminte, o inovație care permite femeilor să rămână confortabile pe tocuri pe toată durata zilei.
14. În 2013, M&S România și-a adaptat colecția de jeanși prin inovația Sculpt & LiftTM oferind femeilor un look demn de invidiat. Cusăturile curbate și pensele croite atent pun în valoare forma corpului, iar materialul rezistent și de calitate păstrează forma jeanșilor timp îndelungat.
15. Pentru a ajuta clienții să câștige timp, M&S a introdus în anul 2006 cămășile pentru bărbați Quick Dry No Iron, o inovație inteligentă prin care materialul nu formează cute, iar datorită unui finisaj special al țesăturii, cămășile nu necesită să fie călcate.

Despre Marks & Spencer

· Marks & Spencer este unul dintre retailerii de top din Marea Britanie. M&S comercializează îmbrăcăminte și produse pentru casă de înaltă calitate, precum și produse alimentare de o calitate excepțională.
· Fondat în 1884, Marks & Spencer deține în prezent 850 de magazine în Marea Britanie și peste 480 de magazine la nivel internațional în 59 de țări din Europa, Orientul Mijlociu și Asia.
· Pentru mai multe informații vă rugăm vizitați: //corporate.marksandspencer.com

Despre Marks & Spencer în România

Marks & Spencer este prezent în România din anul 2000 și deține un total de șase magazine: 4 în București, 1 în Constanța și 1 în Iași.

Bucuresti, 29.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.