Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MarketOnline si pilotul Catalin Cazacu “ataca” impreuna

pozitia de Campion

Marketonline se implica activ in Campionatul Naional de Raliuri Dunlop 2008, devenind sponsor al unei echipe angrenate in aceasta competitie. Astfel, incepand cu Tess Rally (Raliul Brasovului) din 7-8 martie 2008, prima etapa a Campionatului National, Marketonline se implica si in sport, dorind sa sustina performanta si sa atace pozitia de Campion si in afara "circuitului" din comertul electronic romanesc.
Campionatul National de Raliuri Dunlop 2008 este organizat de Federatia Romana de Automobilism Sportiv, fiind singura competitie in care sportivii din automobilism concureaza pentru titlul de Campion National. Pilotul Catalin Cazacu, al carui partener este Marketonline in editia de anul acesta a a Campionatului National de Raliuri, va concura pe un Citroen Saxo ce va purta inscriptia www.MarketOnline.ro si va avea ca obiectiv, la finalul Campionatului, clasarea pe   locul 1 in clasamentul clasei N2.
   
"Sunt incantat de acesta colaborare. Salut aceasta prima initiativa a unui magazin online din Romania si nu pot decat sa ma bucur pentru ca MarketOnline s-a implicat, investind intr-un domeniu in care viteza, fair-play-ul, seriozitatea, respectul – atat fata de tine, cat si fata de concurenta – reprezinta atitudinea necesara, la fel ca pe piata comentului electronic", a declarat pilotul Catalin Cazacu.

Magazinul online de IT, comunicatii, electronice si electrocasnice MarketOnline a decis ca 2008 sa constituie inceputul implicarii sale in Raliurile sportive prin initierea unui parteneriat cu echipa Cazacu-Temes, pe care o va sustine in toate cele 8 etape – 4 pe asfalt si 4 pe macadam – ale Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008. Compusa din pilotul Catalin Cazacu – care a terminat pe podium la debutul sau, la Raliul Avram Iancu de la Cluj-Napoca din septembrie 2007 – si experimentatul copilot Adrian Temes, echipa Cazacu-Temes va mai avea un "copilot" special, MarketOnline, cu scopul de a-si mari sansele de cat mai multe victorii in Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008.

In premiera in e-commerce-ul romanesc, pe site-ul www.marketonline.ro se vor transmite live
imagini ce vor avea in centru masina lui Catalin Cazacu, chiar in timpul cursei, permitand privitorului sa experimenteze in direct senzatii tari. Transmisia de la Brasov este prima actiune de acest gen, www.marketonline programand transmisii in direct si la viitoarele etape ale Campionatului National de Raliuri Dunlop 2008 – pentru a fi simtite emotiile atat de cei obisnuiti cu aceste curse, cat si de cei neinitiati, dar care sunt tentati de o experienta inedita.
 
"Am vrut sa ne asociem cu acest sport pentru ca noi, ca si echipa Cazacu-Temes, facem totul posibil pentru performanta, pentru a fi mai buni in fiecare moment. Acesta este motivul pentru care am ales sa oferim ceva special celor care iubesc performanta in orice domeniu ar fi ea, si in special pasionatilor de curse. Vizitatorii MarketOnline.ro vor fi conectati regulat la competitie, dar pentru ca nu ii putem lua pe toti in masina am decis sa ne folosim de beneficiile tehnicii (doar suntem un magazin online!) si sa oferim fiecarui vizitator al site-ului www.marketonline sansa unei curse traite la intensitate maxima. La fel ca in jocurile de raliuri, perspectiva va putea fi una speciala. Numai ca nu va fi un simplu joc, va fi realitate absoluta, iar spectatorul online se va putea simti complice (sau
copilot) cu echipa sponsorizata de noi", a explicat Mugur Frunzetti, Managing partener al Grifon Group, compania care detine www.marketonline.ro.

Cea mai recenta actiune a "Unicului magazin online de sapte stele" face parte din proiectele de implicare sociala pe care Marketonline le-a onorat, implicare ce a inceput cu Blogvertising in 2007 si a continuat cu campania de responsabilitate sociala corporativa "1% pentru sute de zambete" –  care s-a derulat intre 6 februarie si 8 martie 2008, urmarind donarea catre o fundatie umanitara a 1% din toate vanzarile inregistrate de MarketOnline in aceasta perioada.

Bucuresti, 6.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.