Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mark Earls vine in Romania la Inspire 2008

Mark Earls, specialist in strategie si marketing de talie mondiala, este invitatul special in cadrul evenimentului Inspire 2008. Mark este un autor recunoscut pe plan international, semnand carti de specialitate foarte apreciate de publicul din domeniu.

Pe parcursul evenimentului, Mark va avea doua interventii, in prima dintre acestea, pe 21 noiembrie, prezentand conceptul de “mass behavior” si evolutia sa pe parcursul unei generatii. In cea de-a doua zi a evenimentului, 22 noiembrie, Mark Earls va sustine un seminar cu tema “Herding masterclass”. In cadrul seminarului Mark va prezenta o teorie pe cat de importanta pe atat de controversata privitor la conceptul de “mass behavior” si, mai recent, de marketing de masa. Mark isi propune sa urmareasca prin intermediul acestei prezentari principiile care stau la baza marketingului de masa si sa sublinieze importanta aplicarii lor in strategiile de comunicare.

Mark Earls a fost catalogat de catre critici drept “unul dintre cei mai inteligenti oameni din marketingul de astazi”, cartile sale numarandu-se printre cele mai apreciate in domeniu. A primit numeroase premii de specialitate pentru lucrarile sale, castigand astfel si sustinerea mai multor practicieni importanti de pe piata de profil. Printre titlurile care s-au bucurat de succes se numara "Brand New Brand Thinking", scrisa in colaborare cu  Merry Baskin si "Herd – How to change mass behaviour by harnessing our true nature". Despre aceasta din urma, Russell Davies, fondatorul Open Intelligence Agency considera ca este una de importanta capitala pentru orice profesionist in domeniul marketingului.

Mark Earls sustine conferinte in intreaga lume si este un consultant foarte solicitat, lucrand pentru branduri precum IDEO, Bacardi Martini, Royal Mail sau UKTV. Printre tarile care s-au bucurat de prezenta lui se numara Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Argentina, Franta, Germania sau Hong Kong. Renumele si spiritul sau inovativ in domeniul marketingului au determinat asociatii precum APG Marea Britanie, The Marketing Society,  IPA sau The American Marketing Association sa ii solicite prezentari pe teme de importanta si actualitate pentru industria marketingului.

Pe parcursul a doua zile, 21 si 22 noiembrie 2007, va avea loc Inspire 2008, eveniment in cadrul caruia se vor stabili tendintele pentru anul 2008 in marketing si business. Evenimentul este organizat de Evensys in colaborare cu Starcom Media Romania, Cosmote, Beko si Coca-Cola.

Inspire 2008 se doreste a fi evenimentul care da tonul tendintelor in marketing si business pentru anul urmator. Sunt asteptati profesionisti din marketing si mediul de afaceri local si international pentru a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.

Ultima carte semnata Mark Earls, "Herd – How to change mass behaviour by harnessing our true nature" va fi disponibila spre achizitionare de la standul special amenajat in cadrul evenimentului Inspire 2008. Cei interesati vor putea chiar sa beneficieze de autograful specialistului.

Bucuresti, 9.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.