free download 78 travel guides written by experts

Marina a venit la X Factor

Ingeniozitatea românilor nu are limite. A demonstrat-o un concurent la X Factor care a venit însoţit la audiţii de… o păpusă de carton! Aceasta, nu doar că poartă un nume, dar este şi cel mai mare fan al show-ului, după cum susţine chiar cel care a creat-o. Românii îl pot vedea pe nonconformistul concurent sâmbătă aceasta, de la 20.20, numai în super show-ul X Factor.

Petru Bucur are 60 de ani şi a venit la auditiile X factor din Bucureşti, însoţit de Marina, papuşa căreia i-a şi dedicat o melodie în faţa juriului X Factor. Bărbatul a încercat să impresioneze juriul şi pubicul, nu doar cu melodiile alese şi cu interpretarea sa originală, ci şi cu mişcarea scenică şi …recuzita pe care a adus-o. Bărbatul a confecţionat din carton o pancardă pe care a scris “ Bucur vă „cerşeşte” cu TUPEU politicos APLAUZE”, dar o păpuşă în mărime naturală pe care a botezat-o Marina şi despre care susţine cu tărie că este cel mai mare fan X Factor.

Cu o energie debordantă, bărbatul a reuşit să ridice sala în picioare, dar şi să declare că în timpul prestaţiei sale pe scena X Factor „S-a simţit tânăr”. Dacă vocea lui a fost pe măsura aşteptărilor Paulei Seling, Mihai Morar şi Adrian Sînă, telespectatorii pot vedea sâmbătă de la 20.20, pe Antena 1.

În această săptămână, Antena 1 va difuza ultimul episod filmat la audiţii. De săptămâna viitoare, telespectatorii pot urmări evoluţia concurenţilor în tabăra de pregătire. Tabara de pregătire sau Bootcampul va reuni într-o locatie din Bucureşti toţi concurenţii care au trecut de faza Auditiilor în toate cele cinci oraşe. Pe parcursul a trei zile de probe şi provocări juriul va selecta pentru etapele urmatoare cei mai buni 24 de concurenţi. Concurenţii nu vor fi însă singuri pe parcursul acestor zile. Ei vor beneficia de sfaturile Crinei Mardare şi ale lui Tonkins Anderson în materie de antrenament vocal şi coregrafie.

X Factor a înregistrat audienţe record în întreaga lume, iar succesul la nivel internaţional s-a confirmat şi în România. Ratingul înregistrat la X Factor este în continuă creştere, emisiunea difuzată de Antena 1 sâmbătă seara impunându-se lider de audienţă atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1 cât şi în rândul telespectatorilor din mediul urban. Vârfurile de audienţă au atins până la 36 de procente share pe targetul comercial.

Bucuresti, 06.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *